Siekdama pagerinti kokybę ir padidinti vaizdo įrašų kūrėjų pajamas, „Google“ planuoja reklamos „YouTube“ pakeitimų.
YouTube kūrėjai gali patys nuspręsti, kur jų vaizdo įrašuose bus talpinama reklama, arba palikti tai spręsti „Google“. Rankiniu būdu talpinant reklamas galima pasirinkti tinkamus momentus.
Nuo 2025 m. gegužės 12 d. „Google“ nori pagerinti reklamos kokybę. Dirbtinis intelektas atpažins natūralias pauzes vaizdo įraše, kad reklamos būtų patalpintos ne taip trikdančiai. Dėl to reklamos rečiau prasidės viduryje sakinio.
Nuo gegužės mėn. „Google“ taip pat automatiškai pridės skelbimus į senesnius vaizdo įrašus, kuriuose anksčiau skelbimai buvo talpinami tik rankiniu būdu. YouTuberiai gali to atsisakyti, tačiau „Google“ teigia, kad tai padidins pardavimus.
Kadangi papildomos reklamos turės įtakos tik senesniems vaizdo įrašams, kurių nežiūri aktyvūs prenumeratoriai, tikimasi, kad daugelis YouTuberių sutiks su šiuo pakeitimu ir taip padidins savo pajamas.
„Google“ nori padaryti ‚YouTube‘ reklamą išmanesnę: Kūrėjai gaus didesnes pajamas iš reklamų senesniuose vaizdo įrašuose. Tai gali reikšti mažesnį žiūrovų nusivylimą ir didesnius pinigus kūrėjams – jei technologija atitiks pažadus, tai bus netikėtas pelnas.
Šaltinis: schmidtisblog.de
Parašyti komentarą