Reels, vertikalūs vaizdo įrašai „Instagram“ ir „Facebook“, kuriuos žiūrėdami praleidžiate daug laiko, turėjo nuversti „TikTok“ ir pritraukti daugiau vartotojų į „Meta“ platformas. Tačiau taip neįvyko, ir praėjus penkeriems metams po paleidimo TikTok vis dar gerai sekasi, tačiau negalima paneigti ir Reels sėkmės.
Instagram nori, kad „Reels“ turėtų atskirą programėlę
Kaip pranešė JAV naujienų svetainė „The Information“, „Instagram“ šiuo metu svarsto galimybę atskirti „Reels“ nuo likusios paslaugos, sukuriant kitą programėlę. Anot „The Information“, šią idėją per susitikimą su darbuotojais esą pristatė pats „Instagram“ generalinis direktorius Adamas Mosseris.
Atsižvelgiant į tai, kad patys „Reels“ yra „TikTok“ klonas, teorinėje „Reels“ programėlėje galima tikėtis „TikTok“ sąsajos klono. Programėlė vartotoją pasitiktų naujausiais algoritmo pasiūlytais „Reels“, atsidarytų per visą ekraną, o pereiti prie kito būtų galima slinkdami žemyn. Atsižvelgiant į „Threads“ patirtį, „Reels“ programėlė būtų susieta su „Instagram“ paskyra.
Pasak „The Information“, atskira programėlė yra „iniciatyvos kodiniu pavadinimu ‚Project Ray‘ dalis“. Projekto tikslas visų pirma yra įveikti „TikTok“ socialinės žiniasklaidos rinkoje, taip pat „pagerinti rekomendacijas naujiems naudotojams“ ir „platinti daugiau trijų minučių trukmės vaizdo įrašų“.
Tai būtų ne pirmas „Meta“ požiūris į savo vertikalią vaizdo įrašų programėlę. 2018 m. „Meta“ išleido programėlę „Lasso“, kuri vis dėlto nebuvo sėkminga. 2020 m. programėlė buvo uždaryta, o jos ištekliai sujungti su „Instagram“.
Parašyti komentarą