Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Skalbimo miltelių kapsulės – didelė apgavystė

5 min. skaitymo

Kapsulės į mūsų gyvenimą įsiveržė ne taip seniai – 2012 m. Bendrovės „Procter and Gamble“ teigimu, jiems prireikė aštuonerių metų, kad jas ištirtų ir ištobulintų. Tačiau tai nėra visiška tiesa. Iš tikrųjų tai buvo trečiasis bendrovės bandymas sugalvoti pakaitalą skystoms skalbimo priemonėms ir skalbimo milteliams.

Pirmą kartą „Procter and Gamble“ bandė 1960 m., o antrą kartą – 2000 m., tačiau abu kartus jų produktai nepavyko ir buvo nutraukti. Tai nesutrukdė bendrovei bandyti dar kartą. Trečiuoju bandymu jiems pavyko. Produktas tiesiog įsiveržė į pirkėjų namus visame pasaulyje.

Pagrindinis skirtumas nuo ankstesnių pakartojimų buvo tas, kad šį kartą kapsulėse buvo ne milteliai, o skystas produktas. Šis iš pirmo žvilgsnio nereikšmingas pokytis lėmė sprogstamą populiarumą JAV ir 500 mln. dolerių pardavimus per pirmuosius metus. Kodėl taip nutiko?

Sėkmę lėmė du komponentai: praktiškumas ir didžiuliai (didžiuliai!) reklamos biudžetai. Kaip dažnai būna, „Procter and Gamble“ pirmiausia sugalvojo problemą, o tada pasiūlė jos sprendimą. Ir kokia buvo ta problema?

Paaiškėjo, kad pirkėjams buvo labai sunku iš parduotuvės į namus neštis didžiulius maišelius su milteliais ar buteliukus su skystais produktais. Be to, paaiškėjo, kad niekam nepatinka kaskart kraunant matuoti reikiamą miltelių kiekį. Skalbimo metu skalbimo priemonę galima išpilti ar išlieti, o kapsulės turėjo mus nuo viso to išgelbėti.

Jos beveik nieko nesveria ir yra labai patogios naudoti. Tiesiog paimate vieną, įmetate į būgną ir paspaudžiate paleidimo mygtuką. Tai tikra revoliucija! Deja, vartotojui – ne, tačiau buitinės chemijos prekių ženklams tai neabejotinai revoliucija.

Jau pirmaisiais metais po kapsulių pasirodymo jos užėmė 75 proc. vienkartinių skalbimo miltelių rinkos. Ir štai su šiais dalykais susijusi problema. Taip, jie patogesni už miltelius, bet ne tiek, kad už juos permokėtumėte kelis kartus. Ir šiai problemai išspręsti prijungtas antrasis elementas – galinga rinkodara.

2012 m. „Procter and Gamble“ išleido 150 mln. dolerių, kad įtikintų žmones atsisakyti miltelių ir skystų produktų ir pereiti prie kapsulių. Pavyzdžiui, pati pirmoji jų reklama buvo parodyta viduryje „Oskarų“ teikimo ceremonijos.

Dizainas taip pat nėra paprastas. Prie šios mažytės kapsulės dirbo ištisos komandos.

Pirma, yra kelios skirtingų spalvų dalys. Tai suteikia daugiafunkciškumo pojūtį. Tarsi kiekvienas elementas būtų atsakingas už savo funkciją. Tačiau dar įdomiau tai, kad kapsulės buvo specialiai sukurtos taip, kad primintų maistą.

Nes, remiantis tyrimais, tai sukelia teigiamą pirkėjo reakciją. Kai kapsulė labiau primena saldainį ar kramtomąją gumą, o ne skalbimo priemonę, jie nustoja ją sieti su kažkokia nuobodžia rutina.

Įmonė specialiai siekė pasiekti, kad žmonės jaustųsi gerai laikydami jas rankose. Tai buvo ne atsitiktinumas, o gerai apgalvota strategija. Žmonės turėjo pamilti šias kapsules ne tik vizualiai, bet ir lytėjimu.

Skalbimo kapsulės

Kam dar buvo skirti tie 8 kūrimo metai? Įmonė ieškojo plėvelės, kuri vienodai greitai ištirptų ir šaltame, ir karštame vandenyje.

Ir čia jie susidūrė su dar viena įdomia problema. Įprastas skystas skalbiklis beveik pusę sudaro vanduo. O jo tiesiog neįmanoma sudėti į kapsulę, pagamintą iš vandenyje tirpstančios plėvelės. Nes, logiškai mąstant, ji iš karto ištirptų.

Jiems teko sukurti skystą ploviklį, kuriame beveik nėra vandens. Be to, jie turėjo rasti tobulą proporciją tarp valymo komponento, kondicionieriaus ir baliklio.

Taip, proporcija yra tobula, bet kadangi medžiagų kiekis jau buvo supakuotas už jus, dabar jis skirtas vidutiniam daiktų skaičiui ir vidutiniam nešvarumų laipsniui. Be to, šias kapsules galima naudoti tik vienu būdu – skalbti drabužius skalbimo mašinoje. Jos netinka niekam kitam.

Negalite tiesiog užpilti šiek tiek ant konkrečios dėmės ir gydyti tik ją. Turite skalbti visą daiktą iš karto. Kitų galimybių paprasčiausiai nėra. Ir čia prieiname prie pagrindinio nusiskundimo. Šios kapsulės yra brangios. Tiesą sakant, tai brangiausias būdas skalbti namuose.

Jei perskaičiuosite į apkrovas, tai skalbimas kapsulėmis kainuoja bent 2 kartus brangiau nei įprastai.

Apibendrinant: Jie skalbia taip pat kaip įprasti milteliai, vis tiek turite sunaudoti visą kapsulę, net jei reikia išskalbti tik vienus marškinius, o parduotuvėje jie kainuoja brangiau. Tad kokia prasmė?

Ir PG rinkodaros specialistai rado atsakymą į šį klausimą. Ar žinote, kas tai yra? Šios kapsulės yra daug saugesnės planetai nei įprastos skalbimo priemonės. Štai ir viskas. Atminkite, kad šių kapsulių viduje beveik nėra vandens. Taip mes tausojame savo motiną gamtą.

Tik pagalvokite, kaip tai genialu. Jie negalėjo fiziškai išleisti produkto nesumažinę vandens kiekio. Vandenyje tirpi plėvelė neišsilaikytų. Ir tada jie šį savo gaminio apribojimą pateikia kaip savybę.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Sekti:
Esu KAIPKADA.LT portalo redaktorius, rašantis apie naujienas, įvykius ir praktiškus patarimus. Mano tikslas – suteikti skaitytojams aktualią informaciją. Padedu atrasti naudingas žinias ir pasidalinti svarbiausiais įvykiais, kurie gali turėti įtakos mūsų gyvenimui.
guest
1 Komentaras
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Rasa
Rasa
prieš 3 mėnesių

Man skalbimo kapsulės niekada neišskalbdavo gerai rūbų.Todėl gryžau prie miltelių.