Vokietijos automobilių gamintoja „Volkswagen“ ką tik pristatė būsimo ID.1 elektromobilio koncepciją, tačiau manoma, kad „Cupra“ ir „Škoda“ panašaus modelio nesiruošia pristatyti. Taip teigia VW techninės plėtros vadovas Kai Grunitzas.
Daugelį metų „Volkswagen“ grupės naujų modelių pateikimo rinkai strategija buvo gana aiški ir logiška: kuriami nauji modeliai, o tada kiekvienas grupės prekės ženklas juos savaip patobulina, nors naudojami praktiškai identiški techniniai sprendimai. Pavyzdžiai: „VW Golf“ / „Audi A3“ / „Seat Leon“, „Škoda Superb“ / „VW Passat“ – tai giminingi modeliai, turintys tą pačią platformą, tuos pačius techninius sprendimus, tačiau kiekvienas prekės ženklas įdiegė kažką savo.
Grunitzas pabrėžia, kad kitos markės kol kas neturės savo ID.1 analogo, nes neaišku, kokia bus tokio automobilio paklausa rinkoje. Tačiau jis pabrėžia, kad kitos VW grupės markės turės galimybę naudotis techniniais ištekliais, jei bus ekonomiškai tikslinga kurti tokius modelius.
Volkswagen atstovas teigia, kad būsimasis modelis, kurio pradinė kaina sieks 20 000 eurų, rinkoje pasirodys tinkamu metu – 2027 m. VW prognozuoja, kad tuo metu gali išaugti mažo, palyginti nebrangaus miesto elektromobilio paklausa. Jei prognozės pasitvirtins, aiškina jis, nebus jokių problemų kuriant panašius į „Cupra“ ir „Škoda“ modelius.
ID.1 yra pirmasis modelis, kurį VW kuria per trumpesnį laiką, naudodamas įvairias virtualias bandymų sistemas, sumažinančias realių prototipų poreikį. Gamintojas teigia, kad dabar naują modelį bus galima sukurti maždaug per trejus metus, pigiau ir neprarandant ilgaamžiškumo.