Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės „Xiaomi“ prireikė tik 229 dienų, kad parduotų 200 tūkst. automobilių
Automobiliai / Transporto priemonės

„Xiaomi“ prireikė tik 229 dienų, kad parduotų 200 tūkst. automobilių

Xiaomi EV 200 000-asis elektromobilis
Dalintis

Technologijų milžinės „Xiaomi“ automobilių padalinys „Xiaomi EV“ paskelbė, kad pasiekė dar vieną svarbų etapą: Klientams pristatytas 200 000-asis elektromobilis. Šis skaičius tapo dar reikšmingesnis atsižvelgiant į tai, kad pirmieji 100 000 automobilių buvo pristatyti per 229 dienas, o kiti 100 000 – vos per 119 dienų.

Jubiliejinis SU7 elektromobilis su unikalia kėbulo spalva buvo padovanotas jaunai porai. Šią spalvą galima įsigyti nuo 2024 m. gruodžio 31 d. kaip ribotą „Xiaomi“ 15 metų jubiliejui skirtą seriją.

SU7 flagmano modelis, oficialiai pristatytas 2024 m. kovo 28 d., pozicionuojamas kaip „Tesla Model 3“ konkurentas. Jį galima įsigyti trijų versijų: Standartinė, „Pro“ ir „Max“, kurių pradinė kaina prasideda nuo 215 900 juanių (maždaug 29 840 JAV dolerių). Standartinės ir aukščiausios versijos pradėtos tiekti praėjusių metų balandį, o SU7 Pro – gegužę.

2025 m. vasario 27 d. bendrovė pristatė dar vieną modifikaciją – SU7 Ultra. Šio elektrinio sedano, kurio didžiausia galia siekia 1 548 arklio galių, kaina prasideda nuo 529 900 juanių. Versijos „Ultra“ pristatymas prasidėjo kovo 2 d.

Pasak „Xiaomi EV“, 2024 m. buvo pateikta daugiau nei 248 000 patvirtintų SU7 užsakymų. Nuo 2025 m. kovo 1 d. pristatytų transporto priemonių skaičius viršijo 180 000 vienetų, o mėnesinis pristatymas penktą mėnesį iš eilės viršijo 20 000 transporto priemonių.

SU7 modelis rinkoje yra jau metus, tačiau jo paklausa nesumažėjo, o išaugo. Šiuo metu Kinijos pirkėjams automobilio tenka laukti daugiau nei 30 savaičių, t. y. dar ilgiau nei pardavimų pradžios metu. Toks nuolatinis susidomėjimas yra retas reiškinys Kinijos elektromobilių rinkoje, kurioje konkurencija yra itin didelė.

Xiaomi užtikrintai įsitvirtina automobilių segmente, patvirtindama savo siekį tapti ne tik išmaniųjų telefonų gamintoja, bet ir rimta elektrinių transporto priemonių pramonės žaidėja.

Šaltinis: cnevpost.com

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Kas atsitiks, jei elektromobilis išsikraus iki 0

Kai „Tesla” akumuliatorius išsikrauna iki nulio: technologijos ribos ir realybė

Elektromobilių era keičia ne tik mūsų kelionių pobūdį, bet ir verčia iš...

Didžiulis karštis automobilyje

Kaip atvėsinti automobilio saloną per karščius: 10 veiksmingų patarimų

Vasaros karščiai vairuotojams atneša ne tik saulėtą nuotaiką, bet ir nemalonią problemą...

Sunkvežimių dalys

Kas lemia sunkvežimio vairo mechanizmo ilgaamžiškumą?

Sunkvežimio vairo mechanizmas yra vienas svarbiausių komponentų, užtikrinančių saugų ir efektyvų transporto...

Apple iOS 26 su Meteo / Liudas Baronas / Vladimka production / Shutterstock.com

Lietuvos orai – tiesiai jūsų automobilio ekrane: Meteo.lt valdikliai atkeliauja į „Apple CarPlay“

Rudeniop orų stebėtojų laukia naujovės – vairuotojai, turintys „Apple“ įrenginius, galės naudotis...