BYD oficialiai pristatė pavyzdinį visureigį „Denza N9“, kuris konkuruos su tokiais modeliais kaip „Mercedes-Benz GLS“, BMW X7, „Aito M9“ ir „Li Auto L9“. Naujiena sujungia galią, pažangias technologijas ir aukštą komforto lygį, o jos kaina išlieka gana prieinama premium segmentui. Modelio kaina svyruoja nuo 389 800 iki 449 800 juanių, t. y. maždaug nuo 54 000 iki 62 000 JAV dolerių.
BYD Denza N9
Denza N9 pasižymi griežtu, monumentaliu dizainu su siaurais priekiniais žibintais, uždaromis grotelėmis, paslėptomis durelių rankenomis ir sportiškais geltonais žibintais. Be to, patogiai sėdėti padeda elektra valdomos kojų atramos. Visureigį galima rinktis iš keturių kėbulo spalvų ir dviejų interjero dizainų. Visureigio matmenys yra 5258 x 2030 x 1830 mm, o ratų bazė – 3125 mm. Klientams siūloma rinktis klasikinius galinio vaizdo veidrodėlius ir modernias kameras.
Denza N9 interjere įrengti trys dideli ekranai priekinėje panelėje, įskaitant projekcinį ekraną, daugiafunkcinis keturių stipinų vairas ir aukščiausios klasės „Devialet“ garso sistema. Automobilyje įrengtos dvi belaidės išmaniųjų telefonų įkrovimo stotelės, lubinis ekranas, šaldytuvas ir panoraminis stogas.
Interjere yra šešių sėdynių išdėstymas (2+2+2): antroje eilėje yra atskiros sėdynės su 14 krypčių galios reguliavimu, ištraukiamais staliukais ir galingu 50 vatų belaidžiu įkrovimu, o trečioje eilėje – su 6 krypčių galios reguliavimu. Vairuotojo sėdynėje įrengtos aktyvios šoninės atramos, o keleivio sėdynė turi 4 kryptimis reguliuojamą karališkąją kojų atramą.
Automobilyje sumontuota hibridinė jėgainė, kurią sudaro 2,0 l benzininis variklis su turbokompresoriumi, kurio galia 152 kW (207 AG), ir trys elektros varikliai, iš viso išvystantys 680 kW (924 AG). Dėl šios schemos „Denza N9“ gali nuvažiuoti daugiau kaip 200 km vien tik elektra, naudojant CLTC metodą, o bendras nuvažiuojamas atstumas siekia 1300 km.
BYD firminė platforma su trimis elektros varikliais palaiko individualų galinių ratų valdymą, todėl galima naudoti „krabo režimą“ ir apsisukti vietoje. Taip pat įrengta adaptyvi pneumatinė pakaba ir pažangi autonominio vairavimo sistema.
Be standartinio modelio, BYD paskelbė apie specialią „Denza N9“ versiją su unikalia dronų sistema. Ant stogo įrengtas specialus skyrius su pritaikytu DJI AIR3S dronu, kuris palaiko greitąjį įkrovimą tiesiai automobilyje.
Denza N9 yra ne tik dar vienas aukščiausios klasės visureigis, bet ir galingas technologinis flagmanas, kuriame dera prabanga, inovacijos ir didelis našumas.
Tesla su Masku praeitis, Kinai parodo, kad ir ne demokratijoje galimas mokslo ėjimas į priekį pirmaujant kuriant baterijas elektromobiliams. Jau išleido auto, kurio baterijos pakraunamos per 5min. ir su jomis galima nuvažiuoti iki 600 km vienu ikrovimu. O svarbiausia, kainos tikrai nėra išpustos, kaip pavyzdžiui AUDI, kur vidutiniai elektromobiliai kainuoja daug daugiau nei konkurentų.