Lauke darosi vis šilčiau, todėl daugelis žmonių jau pradeda galvoti apie atostogas. Atostogų planavimas turėtų būti tikras malonumas, tačiau puikiai žinome, kad kartais tai gali virsti tikru logistiniu košmaru. Mūsų galerijoje ir užrašuose gausu pastabų, ekrano nuotraukų, mūsų naršyklė plyšta per siūles nuo atidarytų skirtukų. Kiekvienas iš mūsų tai patyrė bent kartą.
Todėl „Google“ nusprendė įdiegti naujų funkcijų rinkinį, paruoštą žemėlapiams, paieškai ir skirtukui Viešbučiai. Be abejo, šios funkcijos yra paremtos dirbtiniu intelektu ir jomis siekiama suteikti mums įrankių, kad galėtume sklandžiai organizuoti savo keliones ir labiau jas personalizuoti.
„Google Maps“ nuskaito ekrano nuotraukas, kad padėtų planuoti
Pradėkime nuo visų mėgstamiausios kelionių programėlės „Maps“. Kaip praneša „The Verge“, „iOS“ vartotojai JAV pradeda naudotis funkcija, vadinama „ekrano nuotraukų sąrašu“. Joje naudojama programa „Gemini“, skirta nuskaityti įrenginiuose esančias ekrano nuotraukas, ieškant tekste paminėtų vietovardžių. Tada ji gali nustatyti jų buvimo vietą žemėlapyje ir leisti juos išsaugoti bendrajame sąraše.
Tai turėtų gerokai sumažinti problemą, kai prarandamos anksčiau rastos ir išsaugotos nuotraukos iš restoranų puslapių ar pranešimų apie lankytinas vietas. Deja, ši funkcija turi ir nemažą trūkumą, nes jei ekrano nuotraukoje ar nuotraukoje nėra teksto, dirbtinis intelektas jos neatpažins, nes jis remiasi tik matomu tekstu, o ne vaizdo atpažinimu. Tai gali nepavykti ir nuotraukų su ranka rašytais užrašais atveju. Tačiau gali būti, kad „Google“ laikui bėgant ją patobulins. Kalbant apie „Android“ naudotojus, atnaujinimas pasirodys netrukus.
„Google“ paieška kaip asmeninis kelionių agentas
Mountain View milžinė taip pat keičia savo paieškos sistemą, kad ji taptų asmeninių kelionių planų kūrimo priemone. Dabar naudotojai gali įvesti tokias užklausas kaip „suplanuoti šeimos kelionę į Niujorką, daugiausia dėmesio skiriant maistui ir muziejams“ ir dirbtinis intelektas sukurs visą tokios kelionės planą. Į jį bus įtraukti žemėlapiai, naudotojų atsiliepimai, nuotraukos ir siūlomos lankytinos vietos. Šias idėjas galėsime lengvai išsaugoti „Google“ žemėlapiuose, nusiųsti į „Gmail“ arba „Docs“. Šiuo metu ši funkcija diegiama anglų kalba mobiliuosiuose ir staliniuose įrenginiuose.
„Google“ viešbučiai padeda ieškoti geriausių pasiūlymų
Žinoma, planuojant keliones reikia ieškoti ir vietų, kur apsistoti. Kiekvienas taip pat nori išvengti būtinybės išleisti daugybę pinigų viešbučiams. Todėl skyriuje „Viešbučiai“ bus kainų stebėjimo įrankis. Vartotojai turės perjungimo jungiklį, kuriuo galės stebėti kainų kritimą pasirinktoms datoms ir filtrams – nesvarbu, ar ieškote viešbučio su vaizdu į paplūdimį, ar penkių žvaigždučių kurorto. Pranešimai apie kainų pokyčius bus siunčiami tiesiai į pašto dėžutę, o tai turėtų padėti rasti geriausius pasiūlymus be nuolatinio puslapių atnaujinimo.
Kaip matote, „Google“ nori mums gerokai palengvinti artėjančio šventinio sezono ir visų ateinančių sezonų planavimą. Tam ji pasitelkia dirbtinį intelektą, kuriam šioje srityje skiriama daug dėmesio, ir reikia pasakyti, kad įdiegtos naujovės gali praversti daugeliui žmonių, ypač tiems, kurie visada susiduria su kelionių planavimo ir su tuo susijusio chaoso problema.
Parašyti komentarą