Automobilių pasaulis nustatė kitą prestižinio „Pasaulio metų automobilio“ apdovanojimo nugalėtoją. Šių metų konkursas nepateikė sensacijų pagrindinėje nominacijoje: ekspertų žiuri antrą kartą iš eilės palmės šakelę atidavė „Kia“ elektromobiliui. Vis dėlto, nors 2024 m. nugalėjo EV9, šį kartą geriausio pasaulio automobilio titulas atiteko kompaktiškesniam EV3. Finale dėl pirmosios vietos jis varžėsi su tokiais stipriais varžovais kaip BMW X3 ir „Hyundai Inster“.
Verta paminėti, kad nors „Kia EV3“ taip pat buvo nominuotas Metų elektromobilio kategorijoje, šį kartą pergalė atiteko kitam atstovui – „Hyundai Inster“, kuris įveikė ne tik „Kia EV3“, bet ir „Porsche Macan Electric“.
Metų elektromobilio kategorijoje nugalėjo „Hyundai Inster”
Kitos svarbios nominacijos taip pat turėjo savo lyderius. Štai „Metų prabangaus automobilio“ kategorijoje nugalėjo „Volvo EX90“, aplenkęs „Porsche Panamera“ ir „Macan“. Geriausio miesto automobilio titulas atiteko kinų elektromobiliui BYD Seagull/Dolphin Mini, už nugaros palikusiam Hyundai Inster/Casper Electric ir MINI Cooper Electric. Geriausiu 2025 m. sportiniu automobiliu pripažintas „Porsche 911 Carrera GTS“, įtemptoje kovoje aplenkęs BMW M5 ir „Porsche Taycan Turbo GT“.
Metų prabangiausio automobilio kategorijoje nugalėjo „Volvo EX90”
Be to, kad nustatė geriausius įvairių klasių automobilius, žiuri taip pat pripažino „Volkswagen ID“. Buzz“ už geriausią dizainą, o BYD viceprezidentė Stella Lee buvo pripažinta Metų žmogumi. Įdomu tai, kad praėjusiais metais pagrindinis „Pasaulio metų automobilio“ prizas taip pat atiteko „Kia“, būtent EV9 modeliui, kuris laimėjo ir Metų elektromobilio nominacijoje. Taigi, „Kia“ patvirtino savo, kaip vienos iš lyderių elektrinio mobilumo srityje, statusą.
Kad automobilis galėtų pretenduoti į „Pasaulio metų automobilio” titulą, jis turi atitikti tam tikrus kriterijus. Visų pirma modelis turi būti oficialiai pristatytas bent dviejuose žemynuose ir dviejose pagrindinėse rinkose, pavyzdžiui, Kinijoje, Europoje, Indijoje, Japonijoje, Korėjoje, Lotynų Amerikoje arba Jungtinėse Amerikos Valstijose. Be to, modelio metinė gamybos apimtis turi būti ne mažesnė kaip 10 000 vienetų, o jo kaina neturi viršyti prabangių automobilių lygio. Kia EV3 pergalė pagrindinėje kategorijoje – tai dar vienas patvirtinimas, kad bendrovei sekasi kurti ir gaminti aukštos kokybės elektromobilius, atitinkančius aukščiausius tarptautinius standartus.
Parašyti komentarą