- Temu 31 proc. mažina išlaidas JAV reklamai, o Shein – 19 proc., nes gresia nauji tarifai.
- Gegužės 2 d. baigiasi de minimis spraga, todėl kyla grėsmė itin pigiam gabenimui iš Kinijos.
Dvi didžiausios Kinijos greitosios mados ir nuolaidų e. prekybos platformos „Temu“ ir „Shein“, reaguodamos į artėjančius JAV prekybos politikos pokyčius, smarkiai sumažino skaitmeninės reklamos apimtis Jungtinėse Valstijose. Remiantis „Sensor Tower“ duomenimis, nuo kovo 31 d. iki balandžio 13 d. „Temu“ sumažino vidutines dienos reklamos išlaidas 31 %, o „Shein“ – 19 %. „Temu“ reklamą labiausiai sumažino tokiose platformose kaip ‚Google Shopping‘ ir ‚Facebook‘, o ‚Shein‘ – ‚Facebook‘, ‚Instagram‘ ir ‚TikTok‘.
Tai daroma likus kelioms savaitėms iki to laiko, kai JAV nustos taikyti de minimis tarifo išimtį mažesnės nei 800 JAV dolerių vertės siuntoms iš Kinijos ir Honkongo. Gegužės 2 d. įsigaliojęs politikos pakeitimas pirmą kartą bus taikomas importo muitas milijonams mažos vertės siuntų. Kelių pasaulinių investuotojų remiamos bendrovės „Temu“, priklausanti „PDD Holdings“, ir „Shein“ įspėjo apie artėjantį kainų kilimą.
Kodėl tai svarbu?
Tai lemiamas momentas Kinijos e. prekybos žaidėjams, priklausomiems nuo agresyvios plėtros JAV. Mažindamos skaitmeninės reklamos išlaidas, „Temu“ ir „Shein“ reaguoja į didėjančias veiklos sąnaudas ir signalizuoja apie galimą augimo strategijos pakeitimą. Šios bendrovės, siekdamos įsigyti JAV klientų, labai pasikliovė pigia tarpvalstybine logistika ir virusine skaitmenine rinkodara. Nepritaikius de minimis išimties, jų pagrindinis konkurencinis pranašumas – itin pigus tiesioginis siuntimas vartotojams – mažėja.
Reklamos sumažėjimas taip pat kelia pavojų tokioms platformoms kaip „Meta“, „Snap“ ir „Google“, kurios naudojosi didžiuliais „Temu“ ir „Shein“ reklamos biudžetais. Kaip pranešė agentūra „Bloomberg“, vien „Temu“ 2023 m. JAV reklamai išleido daugiau kaip 2 mlrd. dolerių, o „Meta“ ir „ Alphabet“ yra vienos didžiausių naudos gavėjų.
Šis pokytis ilgainiui galėtų paskatinti vietinius JAV mažmenininkus ir gamintojus, nes būtų suvienodintos konkurencijos sąlygos. Tačiau šis žingsnis gali padidinti kainas vartotojams, įpratusiems prie pigesnės internetinės mados ir prietaisų. Tai gali pakeisti mažmeninę prekybą ir išbandyti lojalumą prekės ženklui pasaulyje po de minimis.
Šaltinis: btw.media
Parašyti komentarą