Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Iki 1500 km nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimas per 5 minutes: kaip atrodo naujasis elektromobilių akumuliatorius
Automobiliai / Transporto priemonės

Iki 1500 km nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimas per 5 minutes: kaip atrodo naujasis elektromobilių akumuliatorius

Naujos elektromobilių baterijos
Dalintis

Kinijos milžinė CATL vėl užduoda toną akumuliatorių pramonėje, pateikdama tris naujoves, kurios gali pakeisti jėgų pusiausvyrą elektromobilių rinkoje. Naujieji sprendimai apima viską – nuo neįtikėtino nuotolio iki proveržio natrio baterijų srityje.

Pagrindinė naujovė – „Freevoy Dual Power“ dviejų branduolių baterija, kuri užtikrina iki 1500 km nuotolio be įkrovimo. Tai pasiekiama padalijus akumuliatorių į dvi nepriklausomas zonas: pagrindinę ir išplėtimo zonas. Jos sukonstruotos iš skirtingų medžiagų, o tai leidžia suderinti didelį energijos tankį ir patikimumą. CATL atsisakė tradicinio grafito anodo ir pakeitė jį savaime susiformuojančia sistema, kuri gerokai padidino energijos tankį.

CATL inžinierius pristato akumuliatorių, kurio veikimo nuotolis siekia 1500 km.

Antrosios kartos „Shenxing Superfast Charging“ akumuliatorius yra proveržis greitojo įkrovimo srityje. Per penkias minutes akumuliatorius gauna pakankamai energijos, kad nuvažiuotų daugiau kaip 520 km. Bendras nuvažiuojamas atstumas siekia 800 km, o didžiausia įkrovimo galia viršija 1,3 MW. Ir tai tinka ne tik šiltomis dienomis: esant -10 °C temperatūrai akumuliatorius nuo 5 % iki 80 % įkraunamas vos per 15 minučių.

Trečioji technologija – naujos kartos natrio jonų akumuliatorius. CATL planuoja pradėti masinę gamybą gruodžio mėn. Ji palaiko 5C greitąjį įkrovimą, gali atlaikyti iki 10 000 ciklų ir pasižymi 175 Wh/kg energijos tankiu – tai rekordinis natrio sistemų rodiklis.

Hibridiniams automobiliams tai reiškia daugiau kaip 200 km, o visiškai elektra varomiems automobiliams – daugiau kaip 500 km nuotolio. Akumuliatorius yra saugesnis už ličio jonų analogus: vidinio pradūrimo ir suspaudimo bandymai nesukėlė jokio gaisro ar sprogimo.

Natrio akumuliatorius nebijo šalčio: esant -30 °C temperatūrai jis išlaiko 93 % savo talpos, o automobilis gali važiuoti 120 km/val. greičiu net ir beveik neįkrautas.

CATL dar kartą patvirtino, kad elektromobilių ateitis priklauso ne tik nuo variklių ir konstrukcijos, bet ir nuo akumuliatorių. Ir ši ateitis jau beveik čia.

Šaltinis: carnewschina.com

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

2 Komentarai

guest
2 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Adaks
Adaks
prieš 1 mėnesį

Su tinklais nebus problemos, net 1 stotelę mieste nepastatysi, nėra tokių laisvų galingumų 1300000 kilovatų

Stasys
Stasys
prieš 1 mėnesį

Vietos mažai,ka daryti kas turi vaikų.

Panašūs straipsniai
Griežtos baudos

Kelių eismo taisyklių pažeidimai Lietuvoje ir Europoje: kuriose šalyse – didžiausios baudos

Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimai – viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių tiek...

Automobilio navigacija

Navigacijai su GPS atėjo galas. Vairuotojai privalo grįžti prie popierinių žemėlapių

Ar įsivaizduoji, kad viduryje kelionės tavo navigacija rodo, jog važiuoji per Kuršių...

Dreba automobilio vairas

Automobilis dreba važiuojant? Patikrinkite šiuos elementus

Vibracijos, jaučiamos važiuojant automobiliu, gali signalizuoti tiek apie nedidelius netikslumus, tiek apie...

Naujas kelio ženklas Lenkijoje F-24 / vivooo / Shutterstock.com

Lenkijoje vienas po kito dygsta nauji kelio ženklai. „Pamatysite F-24 ir gal prieš eismą nebevažiuosite?”

Pastaruoju metu didele problema tapo vairuotojai, kurie į greitkelį ar automagistralę įvažiuoja...