Ne visi nori pirkti visureigį ar krosoverį. Vis dar yra vairuotojų, kurie vertina klasikinius limuzinus. Sedanas taip lengvai nemiršta, kaip įrodo japonai. Lexus turi naują ES modelio variantą. Japonai žada, kad tai visiškai naujas automobilis su gana įdomia variklių gama.
Net japonai jau pakankamai daug pasakė kalbėdami apie Lexus ES. Po septynerių metų atėjo laikas naujam prabangiam japonų markės limuzinui. Pirmtakas dienos šviesą išvydo 2018 m. Pekino automobilių parodoje. Įpėdinis pasauliui buvo parodytas šių metų Šanchajaus salone. O keli laimingieji turėjo galimybę automobilį iš anksto apžiūrėti „Toyota“ pavasario suvažiavime Briuselyje.
Nors automobilis nuotraukose atrodo labai gerai, gyvai jis dar geresnis. Visiems ypač patiko galinė dalis. Komentarai apie pagal užsakymą kuriamą Aston Martin gaminių stilių kartojosi stebėtinai dažnai.
Naujas ar visiškai naujas?
Lexus pabrėžia, kad ES yra visiškai naujas automobilis. Aštuntosios kartos automobilis. Jis sukurtas ant atnaujintos „Toyota TNGA GA-K“ platformos (tos pačios, ant kurios buvo sukurti tokie modeliai kaip „Camry“, RAV4, „Highlander“, „Sienna“ ir „ Lexus NX“), kuri buvo paruošta hibridinei ir visiškai elektrinei pavarai (dvi skirtingos talpos baterijos). Iš viso rinkoje pasirodys keturios versijos su priekine arba AWD pavara. Štai jos:
- Lexus ES300h. 2,0 l 197-201 AG hibridinis. Su priekine pavara ir AWD
- Lexus ES350h. 2,5 l 247 AG hibridas. Su priekiniais varomaisiais ratais ir AWD
- Lexus ES350e. Elektrinis. 224 AG. Priekinių varomųjų ratų pavara. Nuvažiuojama iki 685 km.
- Lexus ES500e. Elektrinis. 342 AG. AWD eAxle pavara. Nuvažiuojama iki 610 km.
Japoniškas limuzinas šiek tiek paaugo. Automobilis pailgėjo 165 mm (5,14 m ilgio) ir išsiplėtė 55 mm (1,92 m). Lexus ES taip pat tapo šiek tiek aukštesnis. Hibridinio modelio ilgis siekia 1,55 m, o elektrinio – 1,56 m. Nepriklausomai nuo jėgainės, ratų bazė yra tokia pati – 2,95 m. Tai yra 80 mm daugiau nei pirmtako.
Gamintojas kol kas neatskleidė pernelyg daug detalių. Spaudos medžiagoje daugiausia dėmesio skiriama pabrėžti inžinierių pastangas pagerinti važiavimo komfortą, valdymo stabilumą, garso izoliaciją, funkcionalumą, saugumą ar jungiamumą. Kainos bus žinomos 2025 m. rugsėjį, o pirmieji egzemplioriai salonuose pasirodys spalio mėnesį.
Šaltinis: Moto.pl
Parašyti komentarą