Drąsus reklaminis žingsnis iš Apple patraukė visų dėmesį netikėtu būdu pristatydamas naująjį iPhone 16. Vietoj įprastų kadrų su naujoviškomis funkcijomis, vaizdo įraše pagrindinis dėmesys buvo skiriamas patvarumui, efektyviai siūlantis vartotojams atsisakyti apsauginių dėklų.
Pagrindinė skelbimo žinutė yra paryškinta: „Atsipalaiduokite, tai iPhone 16“, pabrėžiant įmonės pasitikėjimą savo naujo kūrinio patvarumu. Šio pasitikėjimo pagrindas yra keraminio skydo technologija, kuri, kaip teigiama, gali atlaikyti kritimą be pasekmių. Reklamos vaizdinė seka rodo, kad telefonas nukrenta ant medinių grindų ir liko nesugadintas, o tai turėtų aiškiai patvirtinti teigiamą patvarumą.
Šis požiūris prieštarauja įprastai daugumos išmaniųjų telefonų gamintojų praktikai, kurie paprastai yra atsargūs dėl savo įrenginių atsparumo kritimui, galbūt norėdami išvengti galimų ieškinių arba dėl priežasčių, susijusių su priedų pardavimu.
Tačiau „Apple“ reklama, nepaisant savo drąsos, kruopščiai dozuoja informaciją. Jame neiliustruojami kritimo ant agresyvesnių paviršių, pvz., plytelių ar asfalto, scenarijų, kurie yra gana įprasti realiame gyvenime ir gali kelti daug didesnį pavojų įrenginiui. Be to, svarbus neišsakytas aspektas išlieka Apple pozicija dėl garantinio aptarnavimo ar aprėpties sugadinus telefoną, kuris buvo naudojamas be dėklo, remiantis tik korpuso ir ekrano tvirtumu.
Ši detalė lieka reklaminės žinutės užkulisiuose, paliekant erdvės apmąstymams potencialiems pirkėjams, kurie išdrįsta sekti reklaminį raginimą „nerūpestingai“ naudoti savo naująjį „iPhone 16“.
Parašyti komentarą