„Citroën“ pristatys naująjį „C5 Aircross“ 2025 m. pabaigoje – daugiau erdvės, stiklinis stogas ir iki 680 km nuvažiuojamas atstumas vien elektra.
Pagrindinių automobilių gamintojų naudojama platformų strategija leidžia kurti įvairovę, kuri kitaip būtų neįsivaizduojama. Gamintojams tai reiškia mažesnes išlaidas ir platesnį modelių pasirinkimą. „Stellantis“ šią strategiją naudoja pristatydama įvairius STLA platformos modelius. Po „Opel Grandland“ ir „Peugeot 5008“ eilė atėjo „Citroën“ ir jo naujajam „C5 Aircross“. Nuo 2025 metų rudens šis modelis bus prieinamas tiek hibridine, tiek visiškai elektrine versija.
Stiklinis stogas su atsidarančia dalimi
Kaip ir „Opel“, „Citroën“ modelio atnaujinimo metu pastebimai padidino automobilio dydį. SUV ilgis išaugo 15 cm iki 4,65 metro, o ratų bazė pailgėjo 6 cm ir dabar siekia 2,78 metro. Bagažinės talpa – 651 litras, nepriklausomai nuo pasirinktos variklio versijos. Gamintojas pabrėžia ypatingą dėmesį komfortui: sėdynės ir jų atlošai itin minkšti, gali būti papildomai šildomi, vėdinami ar su masažo funkcija. Amortizatoriai turi progresyvaus veikimo sistemą, užtikrinančią komfortiškesnį važiavimą. Papildomai siūlomas didelis stiklinis stogas su nedidele atsidarančia dalimi.
Įkraunama hibridinė versija turės daugiau nei 100 km elektrinį nuvažiuojamą atstumą.
Nauja multimedijos sistema su dirbtiniu intelektu (ChatGPT)
Multimedijos sistemoje integruotas ChatGPT dirbtinis intelektas, leidžiantis balsu valdyti automobilį daug patogiau nei anksčiau. Vartotojas taip pat galės individualizuoti sistemos valdymo sąsają pagal dažniausiai naudojamas funkcijas. Belaidis išmaniųjų telefonų įkroviklis turi maksimalią 15 W galią.
Pusiau automatinis eismo juostos keitimas
Vairuotojo pagalbos sistemos išlieka vidutinės šiai klasei – siūlomas pusiau automatinis juostos keitimas, veikiantis nuo 70 km/h greičio, jei kelias turi kelias juostas viena kryptimi. „Stellantis“ neinvestuoja į pažangesnę autonominę vairavimo sistemą dėl aukštų kaštų ir mažos klientų paklausos šiame segmente.
Keturi variklių variantai
Pradinis modelis bus 1,2 litro hibridas su 107 kW galia, jungiantis 1,2 litro trijų cilindrų benzininį (100 kW) ir elektrinį variklį (21 kW). Nedidelė 900 Wh baterija skirta ne elektriniam važiavimui, o degalų efektyvumui didinti.
Įkraunamas hibridas turi bendrą 143 kW galią (110 kW benzininis, 92 kW elektrinis variklis). Standartiškai įkraunama 3,7 kW galios įkrovikliu, papildomai galima užsisakyti vienfazį 7,4 kW įkroviklį. Elektrinis nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP – iki 86 km.
Dvi elektrinės versijos – su 73 kWh (520 km nuvažiuojamas atstumas) ir 97 kWh („Long Range“, 680 km nuvažiuojamas atstumas) baterijomis. Maksimali DC greitojo įkrovimo galia – 160 kW. Įkrovimas nuo 20 iki 80 proc. užtruks atitinkamai 30 min. (73 kWh baterija) ir 27 min. (97 kWh baterija).
Šaltinis: heise.de
Parašyti komentarą