Jaunajam „BMW M3“ būs jauna veida vidaus degimo variklis
Vokiečių automobilių gamintojas BMW intensyviai dirba ties naujosios kartos 3 serijos kūrimu, o kartu vis dažniau pasirodo informacija apie būsimą M3 modelį. Jau dabar žinoma, kad automobilis bus sukurtas pagal Neue Klasse platformą, naudos 800 voltų architektūrą ir turės daugiau nei 700 arklio galių. Tačiau tai – apie elektrinę M3 versiją. BMW taip pat ruošia ir benzininį modelį, kuriam kuriamas naujas vidaus degimo variklis.
Neue Klasse programos vadovas, dr. Mike Reichelt, interviu „Top Gear“ teigė, kad naujasis M3 taps dinamiškiausiu M serijos modeliu istorijoje, o jam ruošiamas visiškai naujo tipo variklis. Anot jo, V8 tipo variklis tikrai nebus naudojamas – vietoje jo planuojamas šešių cilindrų agregatas.
Pasak Reichelto, elektrinė M3 versija padės pritraukti naujas auditorijas, tuo tarpu benzininė versija bus skirta klientams, kurie dar nenori visiškai atsisakyti vidaus degimo technologijų.
Šiuo metu M3 modeliai naudoja 3,0 litrų šešių cilindrų S58 variklį, kuris galingiausiose versijose pasiekia per 500 AG. Kol kas „BMW“ neatskleidžia tikslių detalių apie naująjį variklį, tačiau vienas iš galimų scenarijų – dabartinio variklio modifikavimas ir hibridinės sistemos pridėjimas. Spekuliuojama, kad galingiausios visais ratais varomos versijos gali pasiekti ar net viršyti 700 AG ribą.
Skirtingai nei kai kurie konkurentai, pavyzdžiui, „Mercedes“, kurie perėjo prie mažesnio tūrio keturių cilindrų variklių net sportiniuose modeliuose, BMW neketina mažinti cilindrų skaičiaus ar variklio tūrio savo sportiniuose automobiliuose. „Mercedes“ sprendimas sulaukė nevienareikšmio vertinimo – klientams tai nepatiko. Kaip sako patys BMW: palikime taip, kaip yra.
Kartu su naujuoju M3 taip pat bus pristatyta ir naujos kartos valdymo sistema „Heart of Joy“, kuri, pasak gamintojo, turės 10 kartų didesnę skaičiavimo galią nei dabartiniai sprendimai. Tai leis pasiekti išskirtinį važiavimo tikslumą ir dinamiką.
„Šiandien mūsų tikslas – ne greičiausiai iki 100 km/h įsibėgėjantis automobilis. Tikslas – sukurti mašiną, kurios valdymas būtų preciziškas. Jei įvažiuoji į posūkį tam tikru kampu – posūkio viduryje nereikės korekcijų“, – aiškina Reicheltas.
Jei viskas vyks pagal planą, naujoji 3 serija bus pristatyta dar šiais metais, o prekyboje pasirodys 2026 m. M3 modelio galima tikėtis 2026-ųjų pabaigoje arba 2027-ųjų pirmoje pusėje.
Šaltinis: motor1.com
Parašyti komentarą