Bendrovė „Meta“, kuriai priklauso platformos „Facebook“, „Instagram“ ir ‚WhatsApp‘, įspėjo, kad Europos Sąjungos vartotojai gali susidurti su „žymiai blogesne“ vartotojų patirtimi.
Šis pareiškimas buvo paskelbtas po to, kai Europos Komisija skyrė bendrovei 200 mln. eurų baudą už Digital Markets Act (DMA) pažeidimus.
Nuo 2024 m. kovo iki lapkričio „Meta“ įdiegė „sutik arba mokėk“ modelį, siūlydama vartotojams pasirinkti: sutikti, kad jų asmens duomenys būtų naudojami personalizuotai reklamai, arba užsisakyti mokamą prenumeratą be reklamos. Europos Komisija nusprendė, kad toks modelis nesuteikia vartotojams realios alternatyvos ir pažeidžia DMA nuostatas.
Savo ketvirčio ataskaitoje „Meta“ pažymėjo, kad dėl Europos Komisijos pastabų dėl DMA bendrovė turės pakeisti savo modelį. Šie pakeitimai gali žymiai pabloginti naudotojų patirtį Europoje ir turėti didelį poveikį bendrovės verslui ir pajamoms regione. „Meta“ taip pat nurodė, kad pasekmės gali būti jaučiamos jau trečiąjį šių metų ketvirtį ir išlikti tol, kol sprendimas nebus apskųstas.
Analitikai spėja, kad „Meta“ gali siekti užsitikrinti Europos vartotojų paramą, kad galėtų pasipriešinti reguliavimui, kuris, jų nuomone, pablogina teikiamų paslaugų kokybę. Bendrovė jau pareiškė ketinanti apskųsti Europos Komisijos sprendimą.
Šaltinis: grani.lv
Parašyti komentarą