Fast Company rašo, kad kompanija bando išsiaiškinti, ar žmonės yra pasirengę bendrauti su AI tiesiog salėje. Pirmasis atvejis – siaubo filmas „Imaginary“.
Meta pristatė pokalbių botą „Movie Mate“, kuris lydi žiūrovus per filmus kino teatre. Jis veikia Messenger ir teikia informaciją apie aktorius, siužetą, įdomius faktus ar scenos kontekstą.
Bandomasis paleidimas vyko bendradarbiaujant su ‚Blumhouse‘, „Focus Features“ ir kino teatrų tinklu „Cinemark“. „Movie Mate“ pirmą kartą pasirodė per siaubo filmo „Imaginary“ peržiūras – botas atsakė į žiūrovų klausimus realiu laiku.
„Meta“ nori padaryti kiną labiau interaktyvų ir priartinti žiūrėjimo patirtį prie namų, kur vartotojai yra įpratę ieškoti informacijos apie filmą tuo pačiu metu, kai jį žiūri. „Movie Mate“ yra eksperimento, kuris parodys, ar šis modelis veiks viešoje erdvėje, dalis.
Žiūrovai gali klausti, kas dabar yra ekrane, kaip buvo filmuojama scena, arba tiesiog aptarti siužetą. Botas taip pat siunčia vaizdinę medžiagą, pavyzdžiui, koncepcinį meną.
„Meta“ jau planuoja kitą bandymą – pokalbių botas pasirodys per siaubo filmo ‚Afraid‘ peržiūras, kurio premjera numatyta rudenį. Kompanija kol kas neatskleidžia, kiek žmonių pasinaudojo „Movie Mate“, bet teigia, kad atsiliepimai buvo „labai teigiami“.
Parašyti komentarą