Pradžia Verslas „Avitela“ ir „Elektromarkt“ nebeliks, naujas prekės ženklas – „Elesen“
Verslas

„Avitela“ ir „Elektromarkt“ nebeliks, naujas prekės ženklas – „Elesen“

Elesen
Dalintis

Suvieniję per daugiau nei 30 metų sukauptą patirtį ir žinias, „Avitela“ bei „Elektromarkt“ žengia į naują veiklos etapą ir  tampa elektronikos ir buitinės technikos prekių parduotuvių ženklu „Elesen“.

Naujasis prekės ženklas „Elesen“ apjungia 24 modernių fizinių parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje ir žymi platesnę mažmeninės prekybos transformaciją, reprezentuojant naujos kartos apsipirkimo patirtį – orientuotą į pirkėją, patogumą ir kokybę.

„Suvieniję patirtį, žinias ir modernią viziją, žengiame į naują veiklos etapą su aiškiu tikslu – kurti vertę klientui, kurią jis pajustų kiekviename apsilankyme. Tikiu, kad „Elesen“ vardas taps artimas kiekvienam, ieškančiam patikimo elektronikos ir buitinės technikos prekybininko“, – sako „Elesen“ vadovas Paulius Lingys.

Prekės ženklo atnaujinimas žymi naujo etapo pradžią po metus trukusio įmonės transformacijos proceso, kurio metu buvo centralizuota logistika, sistemos perkeltos į tarptautinės mažmeninės prekybos grupės techninę infrastruktūrą, atnaujintas prekių asortimentas ir įgyvendinti kiti reikšmingi pokyčiai.

„Įvykdyta verslo transformacija buvo didelis žingsnis į priekį: sustiprinome orientaciją į klientą, tapome greitesni, lankstesni, geriau suprantantys pirkėjų poreikius. Pokyčius netruko pastebėti ir patys klientai – teigiamus rezultatus matome beveik visuose veiklos rodikliuose. Taigi per pastaruosius metus prekybos tinklui pasikeitus iš esmės, nusprendėme atnaujinti ir prekės ženklą – kad jis aiškiai atspindėtų, kuo tapome, ir kalbėtų su klientu vieningu, atpažįstamu balsu”, – sako P. Lingys.

„Elesen“ vadovas Paulius Lingys
„Elesen“ vadovas Paulius Lingys

Kartu su atnaujintu prekės ženklu pristatomas ir visiškai naujas bei moderniausias mažmeninės prekybos konceptas Baltijos šalyse, sukurtas originalaus „IKEA“ parduotuvių plano kūrėjų.

„Unikalaus koncepto „Elesen“ parduotuvėse didžiausią dėmesį skiriame pirkėjui ir tai atsispindi kiekviename žingsnyje – nuo sklandaus klientų aptarnavimo, kiekvieno individualiems poreikiams pritaikytų pasiūlymų ir ekspertų patarimų, iki daugiakanalės integracijos, patogaus prekių atsiėmimo užsisakius internetu ir gausybės papildomų paslaugų, kurias teikiame“, – teigia P. Lingys.

Pirmoji ir didžiausia novatoriško, pirkėjo patirtimi grįsto koncepto elektronikos ir buities technikos prekių parduotuvė Baltijos šalyse duris jau atvėrė „Panorama“ prekybos centre, Vilniuje. Gegužės 8–11 dienomis čia apsilankiusiųjų laukia ypatingi pasiūlymai ir pramogos.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
SGD terminalas Klaipėdoje

Galime „šokti” iš džiaugsmo? Staigus elektros kainų nuosmukis ir grėsminga audra dujų bei naftos rinkose: kas toliau?

Lietuvoje įvyko netikėtas posūkis energetikos sektoriuje – praėjusią savaitę didmeninė elektros energijos...

Wizz Air pristatė naujus bagažo matuoklius / Creative / Shutterstock.com

„Wizz Air“ pristatė naujus matuoklius. Jie tikrina ne tik bagažo matmenis

Kokį bagažą galima pasiimti su savimi į „Wizz Air“ lėktuvą? Nors daugelis...

Bankomatas ir pinigų išėmimas

Ką reikėtų patikrinti prieš įdedant banko kortelę į bankomatą – tai gali padėti išvengti problemų

Bankomatai vis dar užima svarbią vietą bankininkystės paslaugose ir žmonių kasdieniuose finansiniuose...

Swedbank banko logotipas ant pastato / Robson90 / Shutterstock.com

Kodėl „Swedbank“ bankomatuose pirmiausia atiduodama kortelė, o tik paskui išduodami pinigai, o kituose bankomatuose – atvirkščiai

„Swedbank“, „Luminor banko“ ir „SEB banko“ klientai be jokių mokesčių gali išsigryninti...