Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Kinai suprato, ko nori Europa. Jie jau imasi veiksmų, kad padidintų susidomėjimą

2 min. skaitymo

Kinai nemažina tempo ir ketina būti dar konkurencingesni nei iki šiol. Skirtingai nei Europos gamintojai, Kinijos gamintojai daugiau dėmesio skirs automobiliams su… vidaus degimo varikliais. Taip jie nori dar labiau pritraukti klientų. BYD jau dirba šiuo klausimu.

Kinai perkelia gamybą į Europą ir apeina muitus

Automobilių pramonės milžinė BYD, žinoma kaip didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja, daro svarbius savo strategijos Europos rinkoje pokyčius. Be elektromobilių, kurie ir toliau sudarys pagrindinę jos pasiūlos dalį, bendrovė statys ant įprastų ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių. Tikimasi, kad šis žingsnis ne tik padidins pardavimus, bet ir padės išvengti ES baudinių muitų, taikomų iš Kinijos importuojamiems elektromobiliams.

Kinai jau daro pokyčius

Pirmieji šio strategijos pakeitimo padariniai jau matomi. BYD pristatė ne tik tokius elektrinius modelius, kaip Atto 2 ir Seal, bet ir iš tinklo įkraunamą hibridinį modelį Seal U. Šio modelio bendras nuvažiuojamas atstumas yra daugiau nei 1 000 km. Tačiau tai tik pradžia – BYD planuoja Europos rinkai pateikti daugiau hibridinių modelių, kurie gali gerokai pakeisti jėgų pusiausvyrą elektrinių ir hibridinių transporto priemonių segmente.

Iki 2025 m. pabaigos bendrovė siekia veikti 29 Europos šalyse ir taip atidaryti daugiau kaip 1 000 pardavimo vietų. Taip pat planuojama toliau plėsti modelių gamą – netrukus rinkoje pasirodys nedidelis ir nebrangus elektromobilis „Dolphin Surf“ (anksčiau žinomas kaip „Seagull“), kuris, be kita ko, varžysis su „Dacia Spring“.

BYD automobiliai Europoje

Kinai perkelia gamybą į Europą ir apeis muitus

Kinijos gamintojas taip pat ketina pradėti gaminti automobilius savo Europos gamyklose Vengrijoje ir Turkijoje. Priešingai nei skelbta anksčiau, tai nebus vien tik elektriniai automobiliai. Planuojama gaminti ir Europos rinkai skirtus vidaus degimo variklių modelius. Tikimasi, kad abiejų gamyklų metinis gamybos pajėgumas sieks 150 000 automobilių.

BYD agresyviai žengia į Europos rinką, darydama vis didesnį spaudimą vietos gamintojams. Bus ypač įdomu stebėti, kaip Europos pirkėjai priims naujuosius iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius. Ar nauji modeliai įtiks išrankiems vartotojams? Atsakymo ilgai laukti nereikės.

Šaltinis: auto-swiat.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
1 Komentaras
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Antanas
Antanas
prieš 1 mėnesį

Šaunu,pagirtinai,didesnis pasirinkimas