Kinai nemažina tempo ir ketina būti dar konkurencingesni nei iki šiol. Skirtingai nei Europos gamintojai, Kinijos gamintojai daugiau dėmesio skirs automobiliams su… vidaus degimo varikliais. Taip jie nori dar labiau pritraukti klientų. BYD jau dirba šiuo klausimu.
Kinai perkelia gamybą į Europą ir apeina muitus
Automobilių pramonės milžinė BYD, žinoma kaip didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja, daro svarbius savo strategijos Europos rinkoje pokyčius. Be elektromobilių, kurie ir toliau sudarys pagrindinę jos pasiūlos dalį, bendrovė statys ant įprastų ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių. Tikimasi, kad šis žingsnis ne tik padidins pardavimus, bet ir padės išvengti ES baudinių muitų, taikomų iš Kinijos importuojamiems elektromobiliams.
Kinai jau daro pokyčius
Pirmieji šio strategijos pakeitimo padariniai jau matomi. BYD pristatė ne tik tokius elektrinius modelius, kaip Atto 2 ir Seal, bet ir iš tinklo įkraunamą hibridinį modelį Seal U. Šio modelio bendras nuvažiuojamas atstumas yra daugiau nei 1 000 km. Tačiau tai tik pradžia – BYD planuoja Europos rinkai pateikti daugiau hibridinių modelių, kurie gali gerokai pakeisti jėgų pusiausvyrą elektrinių ir hibridinių transporto priemonių segmente.
Iki 2025 m. pabaigos bendrovė siekia veikti 29 Europos šalyse ir taip atidaryti daugiau kaip 1 000 pardavimo vietų. Taip pat planuojama toliau plėsti modelių gamą – netrukus rinkoje pasirodys nedidelis ir nebrangus elektromobilis „Dolphin Surf“ (anksčiau žinomas kaip „Seagull“), kuris, be kita ko, varžysis su „Dacia Spring“.
Kinai perkelia gamybą į Europą ir apeis muitus
Kinijos gamintojas taip pat ketina pradėti gaminti automobilius savo Europos gamyklose Vengrijoje ir Turkijoje. Priešingai nei skelbta anksčiau, tai nebus vien tik elektriniai automobiliai. Planuojama gaminti ir Europos rinkai skirtus vidaus degimo variklių modelius. Tikimasi, kad abiejų gamyklų metinis gamybos pajėgumas sieks 150 000 automobilių.
BYD agresyviai žengia į Europos rinką, darydama vis didesnį spaudimą vietos gamintojams. Bus ypač įdomu stebėti, kaip Europos pirkėjai priims naujuosius iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius. Ar nauji modeliai įtiks išrankiems vartotojams? Atsakymo ilgai laukti nereikės.
Šaltinis: auto-swiat.pl
Šaunu,pagirtinai,didesnis pasirinkimas