Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės 3 pagrindinės priežastys, kodėl nauji automobiliai dabar yra tarsi „vienkartiniai”
Automobiliai / Transporto priemonės

3 pagrindinės priežastys, kodėl nauji automobiliai dabar yra tarsi „vienkartiniai”

Nauji automobiliai lyg žaisliniai
Dalintis

Šiandien beveik visi lengvųjų automobilių gamintojai gamina automobilius su užprogramuotu senėjimu, kad automobilis be rimtų gedimų galėtų veikti tik garantiniu laikotarpiu. Ekspertai nustatė tris pagrindines priežastis, kodėl visi šiuolaikiniai automobiliai tapo galima sakyti – „vienkartiniai”.

3 pagrindinės priežastys, kodėl nauji automobiliai dabar genda greičiau

Šiuolaikiniai nauji automobiliai

Pirmiausia, gamintojai negauna naudos iš automobilių ilgaamžiškumo. Praėjusio amžiaus aštuntajame ir devintajame dešimtmetyje pagrindinis automobilių gigantų rodiklis buvo didžiausias patikimumas. Šiandien situacija pasikeitė – norėdami išlikti pelningi, automobilių gamintojai turi kasmet parduoti labai daug automobilių. Siekdami šio tikslo, gamintojai projektavimo etape riboja pagrindinių automobilių komponentų, įskaitant vidaus degimo variklius ir pavarų dėžes, tarnavimo laiką, taip sutrumpindami garantinį laikotarpį. Todėl dabar vairuotojai priversti dažniau pirkti naujus automobilius.

Antrasis veiksnys – siekis sumažinti automobilio svorį. Siekdami pagerinti transporto priemonių eksploatacines savybes, gamintojai stengiasi sumažinti visų komponentų, įskaitant vidaus degimo variklio dalis, svorį. Šiandien cilindrų blokai gaminami ne iš ketaus, o iš aliuminio. Be to, lengvesni tampa stūmoklių grupės komponentai, įskaitant stūmoklius su sumažintu svoriu. Šie pokyčiai lemia prastesnį šilumos perdavimą, didesnę variklio perkaitimo riziką ir dėl to visišką vidaus degimo variklio gedimą. Tokių variklių remontas yra itin sudėtinga užduotis.

Trečiasis punktas susijęs su kenksmingų išmetamųjų teršalų kiekio mažinimu. Katalizinis konverteris, atsakingas už kenksmingų medžiagų kiekio išmetamosiose dujose mažinimą, pradeda gesti po 3-5 naudojimo metų. Skilimo proceso metu susidaro keramikos dulkės, kurios, patekusios į degimo kamerą per recirkuliacinį vožtuvą, nusėda ant cilindrų sienelių ir gali prisidėti prie nuosėdų susidarymo.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Kas privalo būti automobilyje?

Neužtenka vien gesintuvo ir vaistinėlės. Kas turi būti kiekviename automobilyje?

Kiekvienas vairuotojas žino – į kelią reikia leistis pasiruošus. Visgi ne visi...

Hyundai sportiniai automobiliai 2

„Hyundai Motor“ grįžta į Niurburgringą: 10-osios dalyvavimo metinės ir siekis iškovoti penktąją pergalę TCR klasėje

„Hyundai Motor Company“ šių metų birželio 21–22 dienomis dešimtą kartą dalyvaus legendinėse...

Huawei naujo tipo baterijos

„Huawei“ pristatė novatorišką kietojo kūno akumuliatorių projektą elektromobiliams

„Huawei“ paskelbė apie proveržį elektromobilių akumuliatorių technologijoje – kuriamas kietojo kūno akumuliatorius,...

Kia logotipas

„Kia“ pristatė atnaujintus 2026 m. sedanų modelius K5 ir K8

„Kia“ ir toliau stebina savo gerbėjus, pristatydama atnaujintas savo flagmanų sedanų –...