Nuo 2024 m. pradžios daugelis „YouTube” naudotojų pradėjo skųstis dėl naršyklinės „YouTube” versijos lėto veikimo. Tai ypač jaučiama perjungus į viso ekrano režimą. Su problemomis susidūrė ir lietuviai, ir kitų šalių naudotojai, naudojantys skirtingas naršykles.
Vartotojai greitai išsiaiškino, kad problema susijusi su skelbimų blokatoriais, ypač „AdBlock”. Kai jis įjungtas, vaizdo įrašai ir įprasti puslapiai įkeliami pastebimai ilgiau, net jei internetas veikia tikrai pakankamai stabiliai. Tuo tarpu išjungus skelbimų blokatorius „YouTube” iškart pagreitėja.
Kaip rašo „9To5Google”, taip yra dėl dirbtinio „YouTube“ kodo skirtojo laiko, dėl kurio sulėtėja įkėlimas ir tampa nepatogu žiūrėti, jei vartotojas turi savo naršyklėje įdiegtą skelbimų blokatorių.
Primename, kad nuo praėjusių metų rudens „YouTube” pradėjo plataus masto kovą su skelbimų blokatoriais. Vartotojai pradėjo gauti įspėjimus, kuriuose siūloma išjungti skelbimų blokatorius ir žiūrėti vaizdo įrašus su jais. Arba pereiti prie mokamos „YouTube Premium” versijos.
Iš pradžių „YouTube” šią funkciją paleido eksperimentiniu režimu, tačiau dabar, matyt, bendrovė griebėsi radikalesnių priemonių.
O 2024 m. vasarą „Chrome” ir kitos „Chromium” pagrindu veikiančios naršyklės apskritai nebegalės blokuoti reklamų.