Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

„Shell” išlieka brangiausiu naftos ir dujų prekės ženklu pasaulyje

"Shell" išlieka brangiausiu naftos ir dujų prekės ženklu pasaulyje / "Shell" nuotr.
1 min. skaitymo

Shell yra vertingiausias pasaulyje naftos ir dujų prekės ženklas, kurio vertė siekia 50,3 mlrd. dolerių ir lenkia Saudi Aramco. Pasak bendrovės „Brand Finance” vyresniojo direktoriaus, „Shell” ir toliau pirmauja dėl savo prekės ženklo stabilumo ir įmonės strategijos.

Reitinge taip pat pripažįstama „Saudi Aramco”, „PetroChina”, „Sinopec” ir „BP plc” vertė.

Dėl sėkmingos „Qatargas” integracijos prekės ženklo vertė sparčiausiai augo „Qatar Energy” – 82 proc. iki 3,2 mlrd. dolerių.

Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų energetikos bendrovė „Shell” išlaikė lyderio pozicijas brangiausių pasaulyje naftos ir dujų prekės ženklų sąraše. Jos vertė per metus padidėjo 4 proc.

„Shell” vertė siekia 50,3 mlrd. dolerių, o „Saudi Aramco” – tik 46,1 mlrd. dolerių. Taigi naftos ir dujų bendrovė išlaikė lyderystę brangiausių pasaulio prekės ženklų reitinge.

„Bendrovė „Shell” ir toliau išlaiko pirmaujančio pasaulyje naftos ir dujų prekės ženklo statusą, o tai pabrėžia nepaprastą šio prekės ženklo stabilumą, nepaisant klausimų dėl ilgalaikės bendrovės korporatyvinės strategijos”, – sakė Savio D’Souza, prekės ženklo finansų vyresnysis direktorius.

  • Antrąją vietą reitinge užima „Saudi Aramco” su 46,1 mlrd. dolerių.
  • Trečioje vietoje – „PetroChina” su 28,5 mlrd. dolerių.
  • Ketvirtoji – „Sinopec”, kurios vertė – 26,7 mlrd. dolerių.
  • Penktąją vietą užėmė BP plc su 18,5 mlrd. dolerių.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus