Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Ekspertas paaiškino, kodėl automobilio alyvos keitimas po 15 tūkst. km yra rinkodaros triukas
Automobiliai / Transporto priemonės

Ekspertas paaiškino, kodėl automobilio alyvos keitimas po 15 tūkst. km yra rinkodaros triukas

Kada tiksliai keisti variklio alyvą
Dalintis

Daugelis vairuotojų stengiasi laikytis visų gamintojo rekomendacijų dėl automobilio techninės priežiūros. Ypač tai pasakytina apie variklio alyvos keitimo taisykles.

Automobilių kompanijos rekomenduoja tai daryti kas 15 000 km. Tačiau yra tokių, kurie šį skaičių dalija per pusę ir alyvą keičia dažniau.

Eksperto teigimu, jei alyvą keisite dažnai, galite paploninti tik savo piniginę. Tačiau taip pat nereikėtų šios procedūros atidėlioti ilgam laikui.

Ekspertas mano, kad 15 000 km intervalas yra rinkodaros triukas. Jei kalbame apie naują modelį, įsigytą salone, rinkodaros specialistai, kaip ir pats gamintojas, tikisi užtikrinti sklandų jo veikimą. Inžinieriai akcentuoja variklio tarnavimo laiką ir techninės priežiūros išlaidas. Tai apima ne tik vidaus degimo variklio alyvos keitimą, bet ir naudą iš parduodamų komponentų, nes dalys natūraliai dėvisi, taip pat dėl kitų veiksnių.

Tinkamos variklio alyvos pasirinkimas

Kaip rodo praktika, dauguma automobilių savininkų pasiekia maksimalią ridos ribą. Tų, kurie atvyksta pasikeisti alyvos anksčiau nustatyto termino, yra gerokai mažiau.

Kalbant apie variklio alyvos keitimo intervalą, ekspertas rekomenduoja vadovautis gamintojo nuostatomis. Kartu jis vis dar mano, kad 15 000 kilometrų skaičius yra perdėtas. Tiek galima važiuoti tik idealiomis sąlygomis, kurios realiame gyvenime neegzistuoja. Kalbame apie užvedimą tik šiltame garaže, jokių prastovų transporto spūstyse ir pan. Todėl labai svarbu sekti automobilio informacinio centro skelbiamus pranešimus. Mechanikai rekomenduoja keisti alyvą ne vėliau kaip nuvažiavus 10 000 kilometrų.

Tuo tarpu kai kurie vairuotojai laikosi nuomonės, kad variklio alyvą reikėtų keisti kiekvieną pavasarį. Ekspertų teigimu, tai galima pavadinti tik senu įsitikinimu iš praėjusio amžiaus vidurio, kai tepalai nepasižymėjo geru techniniu stabilumu. Vis dėlto, jei automobilis ilgą laiką stovėjo žiemą, tepalus vis tiek verta keisti. Taip galėsite išvalyti sistemą nuo joje susikaupusių senų nešvarumų ir oksidų.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Voyah Free+

„Voyah Free+“ su „Huawei“ protu: ar Kinijos prabangus krosoveris privers sunerimti Europos gamintojus?

Pastaraisiais metais tapo įprasta skeptiškai vertinti Kinijos automobilių pramonės bandymus įsitvirtinti aukščiausios...

Įdomus mygtukas automobilyje

Vairuotojams parodė slaptą mygtuką variklio paleidimui iš naujo

Šiuolaikiniai automobiliai aprūpinti daugybe saugos funkcijų, apie kurių egzistavimą daugelis vairuotojų net...

Kas atsitiks, jei elektromobilis išsikraus iki 0

Kai „Tesla” akumuliatorius išsikrauna iki nulio: technologijos ribos ir realybė

Elektromobilių era keičia ne tik mūsų kelionių pobūdį, bet ir verčia iš...