Pastaruoju metu „Google” pastangos apriboti skelbimų blokavimo programinės įrangos naudojimą pasiekė naujas aukštumas. Dabar technologijų milžinė nusitaikė į trečiųjų šalių programas, kurios leidžia transliuoti „YouTube” vaizdo įrašus be reklamų.
Palaikymo dokumente „Google” aiškiai įspėja naudotojus, kurie per tokias programėles pasiekia „YouTube” turinį, apie galimas vaizdo įrašo transliavimo problemas arba panašų klaidos pranešimą:
Pabrėždama griežtą paslaugų teikimo sąlygų laikymąsi, „Google” pakartoja savo poziciją leisdama kūrėjams naudoti oficialią „YouTube” API tik laikantis reikalavimų, kurie aiškiai draudžia bet kokius skelbimų blokatorius. Nors bendrovė neaiškiai kalba apie pasekmes, ji užsimena apie „atitinkamas priemones” prieš pažeidėjus.
Pripažindama, kad naudotojai pageidauja žiūrėti vaizdo įrašus be reklamų, „Google” siūlo „YouTube Premium” prenumeratą, kuri „Android” naudotojams kainuoja 14 dolerių per mėnesį, o „iOS” prenumeratoriams – 19 dolerių. Be to, metinė prenumerata siūloma už lengvatinę 139 JAV dolerių kainą.
Ši iniciatyva nėra naujiena. Pirmasis „Google” kovos su reklamos blokatoriais etapas buvo pradėtas praėjusiais metais: iš pradžių, pasirodžius iššokančiam langeliui, naudotojų buvo prašoma išjungti blokavimo programinę įrangą. Vėlesnėmis priemonėmis visame pasaulyje reklamos blokatorių naudotojams buvo apribota galimybė naudotis tik trimis vaizdo įrašais arba visiškai uždrausta prieiga prie jų, o dabar pašalintos net trečiųjų šalių apeinamosios priemonės.
Parašyti komentarą