Dar 1998 m. „Fiat” rinkai pristatė miniveną „Multipla”. Automobilis gavo itin neįprastą dizainą, kuris dėl savo nesuderinamumo iš karto buvo priskirtas prie nesėkmingiausių automobilių pramonės istorijoje.
Automobilio gamyba nutraukta 2010 m., tačiau po 14 metų „Multipla” yra pasirengusi sugrįžti kitokio formato ir daug patrauklesnės išvaizdos.
Per naujojo „Fiat Grande Panda” premjerą „Stellantis” vadovybė užsiminė, kad naujoji „Multipla” bus kuriama ant STLA Smart platformos ir bus miesto krosoverio, galinčio vežti iki septynių keleivių, variantas.
Kaip ir jo giminaitis „Grande Panda”, automobilis turėtų gauti naują „Fiat” firminį stilių, kurį „Stellantis” vadovybė bandė paslėpti už pikselių pirmajame plakato paveikslėlyje.
Techniškai nauja „Multipla” bus artima „Citroen C3 Aircross” ir „Opel Frontera”.
Automobilio ilgis, pasak gandų, bus apie 4,4 m, o variklių sąraše bus bent vienas 113 arklio galių elektros variklis (ir 400 km nuotolio traukos baterija).
Naujojo „Fiat Multipla” premjera turėtų įvykti 2025 m.