Populiarus tinklaraštininkas ir automobilių mechanikas Davidas Longas iš „YouTube” kanalo „Car Wizard” pasidalijo rekomendacijomis automobilių savininkams, nusprendusiems nuvežti savo automobilį į autoservisą remontuoti. Jis atkreipė dėmesį į keturias nepatyrusių vairuotojų dažnai vartojamas frazes, kurios gali lemti didesnes remonto išlaidas.
„Taisykite viską, ką reikia taisyti”
Longas ragino vairuotojus būti atsargiems užsisakant techninę priežiūrą, nes serviso darbuotojai gali viską suprasti pažodžiui ir paskui išrašyti sąskaitą didelei sumai. Ir teisiškai jie bus teisūs, nes suteikėte jiems visišką „laisvę”.
„Reikia ištaisyti (gedimo pavadinimas)”
Jei prieš apsilankydami servise internete ištyrėte savo automobilio problemos simptomus, neskubėkite duoti nurodymų mechanikui. Longas rekomenduoja atlikti profesionalią diagnostiką ir mechanikui pasakyti tik tai, kad perskaitėte apie dažniausiai pasitaikančias problemos priežastis. Neteisingai nustačius diagnozę gali atsirasti nereikalingų remonto išlaidų ir neišspręsti tikrosios problemos priežasties.
„Noriu, kad šią procedūrą atliktumėte tokia tvarka”
Ilgametę patirtį turintys mechanikai paprastai geriau žino, kaip procedūrą atlikti paprastai ir pigiai, tačiau jie nesiginčys su klientu, kad mielai imtų papildomą mokestį už papildomus darbus.
„Noriu pamatyti, kaip jūs atliekate šį darbą”
Longas pažymėjo, kad tokia frazė rodo nepasitikėjimą mechaniku, ir atkreipė dėmesį į tai, kad kruopšti kontrolė gali suerzinti profesionalų mechaniką, kuris dėl streso gali padaryti klaidų ten, kur paprastai jų nedarytų.
Ekspertas rekomenduoja kreiptis į patikimas, gerą reputaciją turinčias autoservisų dirbtuves. Geriausia, kad remontą ar techninę priežiūrą atliktų pažįstamas mechanikas, kuris nesistengs pirmai progai pasitaikius įlįsti į jūsų kišenę.