Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Vartotojai praneša apie sugedusias „OnePlus“ flagmanų pagrindines plokštes

2 min. skaitymo

Per pastaruosius kelerius metus „OnePlus“ naudotojai susidūrė su keliomis kebliomis problemomis, pavyzdžiui, įkroviklių ir telefonų sprogimais, o naujausia problema – žalia linija, atsiradusi ant daugelio „OnePlus“ įrenginių ekranų. Akivaizdu, kad „OnePlus“ išmaniųjų telefonų flagmanai susiduria su nauja problema.

Nauja problema, su kuria susiduria prekės ženklas, yra neveikiančios jų senesnių flagmanų, pavyzdžiui, „OnePlus 10 Pro“ ir „OnePlus 9 Pro“, pagrindinės plokštės. Daugybė naudotojų pranešė, kad jų telefonai staiga nustojo reaguoti, palikdami juos su juodais ekranais.

 

Du naujausi pranešimai rodo šios problemos rimtumą:

Vienas „OnePlus“ naudotojas neseniai aprašė, kaip jo telefonas „OnePlus 10 Pro“, iš pradžių susidūręs su vėlavimo ir karščio problema, visiškai išsijungė. Nepaisant to, kad buvo bandyta taikyti įvairius trikčių šalinimo metodus, tokius kaip aparatūros atstatymas, baterijos įkrovimas ir maitinimo mygtukų laikymas, telefonas nereagavo. Apsilankius aptarnavimo centre paaiškėjo, kad sugedusi pagrindinė plokštė, todėl teko patirti nemažai remonto išlaidų.

Naudotojas išreiškė nusivylimą ir prarado pasitikėjimą šiuo prekės ženklu, ypač atsižvelgiant į tai, kad ilgą laiką buvo ištikimas „OnePlus“ klientas.

OnePlus 9 Pro pagrindinės plokštės gedimas

Kitas „OnePlus 10 Pro 5G“ naudotojas pranešė apie panašias problemas po to, kai parsisiuntė programinės įrangos atnaujinimą. Telefonas nebereagavo ir galiausiai nustojo krautis. Paslaugų centras diagnozavo pagrindinės plokštės gedimą.

Šie atvejai nėra pavieniai. Keletas naudotojų internete dalijosi panašia patirtimi, keldami susirūpinimą dėl galimų aparatinės įrangos problemų. Nors „OnePlus“ kol kas viešai šios problemos nesprendė, vis daugiau pranešimų sukėlė klausimų apie bendrovės kokybės kontrolę ir klientų aptarnavimą.

Vartotojų nepasitenkinimą dar labiau padidino didelės remonto išlaidos, susijusios su pagrindinės plokštės keitimu. Daugelis tikisi, kad „OnePlus“ ištirs problemą ir pasiūlys sprendimus, pavyzdžiui, nemokamą remontą, pratęstą garantiją arba programinės įrangos atnaujinimus. Greitas problemos sprendimas galėtų padėti išsaugoti prekės ženklo reputaciją ir klientų pasitikėjimą.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Sekti:
Donatas Varnas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius, besidomintis naujausiomis technologijomis, žiniatinklio tendencijomis ir dirbtinio intelekto pasauliu. Mano straipsniai padeda skaitytojams suprasti sudėtingas technologines naujoves, atrasti sprendimus ir neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančio skaitmeninio pasaulio.
guest
2 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Algis
Algis
prieš 10 mėnesių

Matyt OnePlus kažkam į pakaušį kvėpuoti pradėjo – reikia negatyvo papilti. Naudojuosi ketvirtus metus OnePlus telefonu, antrus metus OnePlus ausinėmis. Niekas nestringa, viskas veikia.

Saulius
Saulius
prieš 10 mėnesių

Mano OnePlus pro 10 po kelių perkrovimu nepagauna tinklo. Kortele veikia kitame telefone. Kelis kartus ištrynus viską ir atstačius gamyklinius parametrus vėl susitvarko iki sekančio karto. 🥲 Telefonas mano jau 3. Bet manau teks atsisakyti OnePlus. Pagrindinės plokštės problema. 😭