Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Vokietijos krovinių vežimo įmonės pereina prie naujų krovinių tvirtinimo standartų: to bus siekiama visoje Europoje
Automobiliai / Transporto priemonės

Vokietijos krovinių vežimo įmonės pereina prie naujų krovinių tvirtinimo standartų: to bus siekiama visoje Europoje

Autovežiuose automobiliai turės būti tvirtinami kitaip
Dalintis

Naujoji VDI 2700 direktyvos versija skirta transporto priemonių krovinių tvirtinimui. Kas penkerius metus rekomendacinis komitetas peržiūri VDI gaires, siekdamas užtikrinti, kad jos būtų atnaujintos, ir prireikus nustato naujus standartus. Krovinių vežimo keliais pramonė pakeitimų laukia jau 10 metų.

Atnaujintomis taisyklėmis nustatomi nauji krovinių tvirtinimo standartai, ypač transporto priemonių vežimo srityje. Apie tai pranešė Vokietijos reitingų šaltiniai nachrichten.idw-online.de ir vdi.de. Patikslinimo prireikė siekiant atsižvelgti į technologinius pokyčius ir transporto sąlygų pasikeitimus saugiai vežant transporto priemones.

Nuo rugsėjo 1 d. Vokietijos keliuose taikomos pritaikytos lengvųjų automobilių ir sunkvežimių krovinių tvirtinimo autovežiuose taisyklės. Tai išdėstyta 8, 8.1 ir 8.2 skirsniuose. Kadangi pereinamojo laikotarpio nėra, vežėjai, ekspeditoriai ir vairuotojai jau dabar turi žinoti pagrindinius reikalavimus.

Apie pagrindinius VDI gairės 2700 reguliavimo reikalavimus kalbėta Vokietijos inžinierių asociacijos VDI transporto portalui duotame interviu su VDI gairių komiteto ekspertu Hansu-Josefu Neunfingeriu. Paklaustas, kas konkrečiai reglamentuojama ir kodėl tai taip svarbu tvirtinant krovinius transporto priemonėse, H. Neunfingeris pateikė keletą pavyzdžių.

Krovinių pervežimo standartai

Pirma, pastaraisiais metais labai pasikeitė automobilių transportavimo sistemos, taip pat patys automobiliai – jų dydis, svoris, variklio konfigūracija ir pan. Apskritai, pažymi ekspertas, VDI 2700 rekomendacijų serija susijusi su įvairių krovinių tvirtinimu kelių transporto priemonėse.

Mašinos vis dažniau gabenamos dideliais kiekiais, o toks krovimas sukelia skirtingas jėgas ir reikalauja naujų tvirtinimo standartų.

Peržiūrėjus senąsias gaires paaiškėjo, kad nebuvo tokių techninių parametrų, kaip trintis tarp kelio elemento ir padangų, taip pat nebuvo nurodytas tvirtinimo detalių stiprumas.

Sunkvežimis vežantis automobilius

Kyla klausimas: kodėl reikia nustatyti tvirtinimo juostos stiprumą ir kokią jėgą gali išlaikyti elementas?

Be to, visada buvo atviras klausimas, ar krovinio tvirtinimo diržai turėtų naudoti STF (išankstinio įtempimo jėgą). Važiavimo bandymai su ADS pakaba parodė, kaip svarbu, kad tvirtinimo diržai naudotų tam tikrą išankstinio įtempimo jėgą padangai pritvirtinti.

Pagal senąsias instrukcijas elektrinių transporto priemonių nebuvo. Joms parengti nauji tvirtinimo ir saugos vežant standartai. Į tai reikėtų atsižvelgti, nes vežant baterijomis varomas transporto priemones įvyksta daug nemalonių incidentų.

Naujieji instrukcijų reikalavimai buvo parengti dalyvaujant TÜV Süd iniciatyvai, transporto priemonių kėbulų gamintojams ir tvirtinimo įrangos gamintojams.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Dūmingumo patikra

Primename: nuo 2026 m. dalis dyzelinių automobilių techninės apžiūros gali būti neįveikta

Nuo kitų metų tam tikrų dyzelinių variklių automobilių savininkams kasmetinės techninės apžiūros...

Kelių mokesčių rinkliavos / Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Būkite atsargūs atostogaudami. Vagys naudoja naują metodą vadinamą „prie vartų“

Policija Europoje vis dažniau įspėja apie naują vagių metodą, kuris daugiausia nukreiptas...

Stipri kruša

Neturite garažo? Visi būdai, kaip apsaugoti automobilį nuo artėjančios krušos

Pastaraisiais metais klimato kaita lėmė, kad anksčiau Lietuvoje gana reti meteorologiniai reiškiniai,...

Lipnus automobilio vairas

Kodėl vairas tampa lipnus ir kaip išspręsti problemą

Daugeliui vairuotojų pažįstamas nemalonus lipnus sluoksnis ant vairo, kurio neįmanoma pašalinti įprastomis...