Išmaniųjų telefonų naudotojai neskuba mokėti už dirbtinį intelektą ir sudėtingus jų modelius

1 min. skaitymo

CNET apklausos duomenimis, dauguma išmaniųjų telefonų naudotojų nemato didelės vertės sudėtingiems modeliams ir įrenginiams su dirbtinio intelekto funkcijomis.

Nepaisant to, kad tokios bendrovės kaip „Apple“, „Google“ ir „Samsung“ aktyviai plėtoja dirbtinį intelektą, ketvirtadalis respondentų mano, kad dirbtinio intelekto funkcijos yra nenaudingos. 45 % naudotojų nėra pasirengę mokėti už dirbtinį intelektą, o 34 % nerimauja dėl su jo naudojimu susijusių privatumo klausimų.

Kas naudotojams iš tiesų svarbu:

  • Ilgas akumuliatoriaus veikimo laikas (61 proc.)
  • Didesnė atmintis (46 %)
  • Geresnė kamera (38 %)

Tik 18 proc. vartotojų dirbtinis intelektas yra pagrindinis veiksnys renkantis naują išmanųjį telefoną. Apklausa buvo atlikta prieš pristatant „Apple Intelligence“ – dirbtiniu intelektu pagrįstų funkcijų rinkinį, kurį galima rasti „iPhone 15 Pro“ ir „iPhone 16“. Google“ ir ‚Samsung‘ taip pat aktyviai plėtoja savo dirbtinio intelekto galimybes, pristatydamos naujas funkcijas savo įrenginiuose.

Apklausos rezultatai rodo, kad išmaniųjų telefonų gamintojai turi permąstyti savo požiūrį į dirbtinį intelektą ir sudėtingus modelius, siūlydami realią naudą, kuri pritrauktų naudotojus ir pateisintų papildomas išlaidas.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Sekti:
Donatas Varnas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius, besidomintis naujausiomis technologijomis, žiniatinklio tendencijomis ir dirbtinio intelekto pasauliu. Mano straipsniai padeda skaitytojams suprasti sudėtingas technologines naujoves, atrasti sprendimus ir neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančio skaitmeninio pasaulio.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus