Remiantis Pietų Korėjos žiniasklaidos priemonės „E-Today“ pranešimu, „Samsung“ svarsto galimybę iš esmės pakeisti savo prekės ženklo strategiją, kad galėtų geriau konkuruoti su „Apple iPhone“ aukščiausios klasės išmaniųjų telefonų rinkoje. Pramonės atstovai atskleidė, kad technologijų milžinė svarsto galimybę pristatyti naują aukščiausios klasės prekės ženklą, kad pagerintų savo įvaizdį ir pritrauktų daugiau pasiturinčių klientų.
„Samsung“ siekia pagerinti savo prekės ženklo įvaizdį
Nuo 2009 m. „Samsung“ naudojo „Galaxy“ prekės ženklą visiems savo išmaniesiems telefonams – nuo biudžetinių modelių iki flagmanų. Tačiau toks platus požiūris galėjo susilpninti aukščiausios klasės produktų suvokimą. Nepaisant to, kad „Samsung“ pirmauja pagal pasaulinį išmaniųjų telefonų tiekimą, jai sunkiai sekasi išlaikyti pozicijas pelningame aukščiausios klasės segmente, kuriame karaliauja „Apple iPhone“.
Naujojo prekės ženklo idėją įkvėpė „Hyundai“ sėkmė su prabangių automobilių linija „Genesis“. 2015 m. pristatytas „Genesis“ greitai įsitvirtino kaip pirmaujantis aukščiausios klasės prekės ženklas ir gerokai padidino „Hyundai“ reputaciją rinkoje bei pelningumą. Samsung tikisi pakartoti šią sėkmę išmaniųjų telefonų pramonėje.
Las Vegase vykusioje parodoje CES 2024 „Samsung“ pasaulinės rinkodaros vadovas Lee Young-hee užsiminė apie galimą prekės ženklo keitimą. Ji pripažino, kad plati „Galaxy“ linija, į kurią įeina nuo funkcinių telefonų iki vidutinės klasės įrenginių, gali suklaidinti vartotojus ir susilpninti flagmanų patrauklumą.
Neseniai atliktos apklausos rodo, kad jaunesni vartotojai vis dažniau renkasi „iPhone“. Pavyzdžiui, „Piper Sandler“ atliktas tyrimas parodė, kad 90 proc. JAV paauglių naudojasi „iPhone“. Korėjoje atlikta „Gallup“ apklausa parodė, kad 64 proc. 18-29 metų amžiaus žmonių pirmenybę teikia „iPhone“, o tarp jaunų moterų šis skaičius išaugo iki 75 proc. Šie statistiniai duomenys rodo, su kokiu iššūkiu susiduria „Samsung“, norėdama pritraukti naujos kartos išmaniųjų telefonų naudotojus.
Siekdama išspręsti šį iššūkį, „Samsung“ atlieka vidinius tyrimus, kad įvertintų galimybę pradėti naudoti naują prekės ženklą. Ši iniciatyva apima galimo poveikio rinkai, rinkodaros išlaidų ir ilgalaikės naudos analizę. Bendrovei svarstant šį strateginį žingsnį, pramonės ekspertai mano, kad atskiro aukščiausios klasės prekės ženklo įvedimas galėtų padėti „Samsung“ atgauti konkurencinį pranašumą ir užsitikrinti tvirtesnę poziciją aukščiausios klasės išmaniųjų telefonų rinkoje.
Parašyti komentarą