AUDI prekės ženklas buvo sukurtas kartu su SAIC ir pirmajame etape jam atstovaus trys modeliai – visi jie bus elektriniai. Kiekvienas jų bus sukurtas pagal specialiai sukurtą architektūrą su 800 voltų tinklu, o automobiliai išsiskirs iš konkurentų pirmiausia savo dizainu ir technologijomis.
AUDI E
Naujasis prekės ženklas vadinasi AUDI – be garsiųjų žiedų ir griežtai didžiosiomis raidėmis. Jis pradėtas kurti bendradarbiaujant su SAIC kaip motininio prekės ženklo DNR ir kiniškų inovacijų derinys. AUDI modeliai skirti technologiškai pažengusiems naudotojams, o SAIC gilus jų poreikių išmanymas čia labai aktualus. Be to, „Audi“ galės naudotis partnerio technologine ekosistema, o SAIC – didele patirtimi kuriant aukščiausios klasės gaminį, dizaino komanda ir atidėtais kūrimo procesais. Bendradarbiavimas leis 30 proc. sutrumpinti pateikimo rinkai laiką, o pirmasis automobilis bus pristatytas kitų metų viduryje.
AUDI E koncepcija leidžia suprasti, kokia kryptimi dirbs šis prekės ženklas. Tai elektrinis hečbekas, sukurtas pagal pažangios skaitmeninės platformos architektūrą, turintis dviejų variklių jėgainę ir quattro visų varančiųjų ratų pavarą. Teigiama, kad jo galia – 775 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentas, baterija – 100 kilovatvalandžių, o nuvažiuojamas atstumas pagal CLTC ciklą – iki 700 kilometrų. Konceptas 100 km/h pasiekia per 3,6 sekundės. Pagrindinis skirtumas nuo originaliosios „Audi“ – Kinijai būdinga pagalbinė elektronika, įskaitant eismo ir greitkelio autopilotus bei parkavimo pagalbą.
Dizainas taip pat orientuotas į kinų pageidavimus. Išorės minimalizmas koegzistuoja su tradiciniais estetiniais kodais interjere, kuriame pirmenybė teikiama komfortui ir šiuolaikinėms technologijoms. Todėl centrinėje konsolėje yra vietos dviem išmaniesiems telefonams, o priešais vairuotoją ir keleivį per visą priekinio skydelio plotį yra išlenktas 4K ekranas. Koncepto multimedijos sistema veikia su AUDI OS ir dirbtiniu intelektu. Interjero medžiagos – apšviesta medžio fanera ir mikropluoštas. Įdomu tai, kad AUDI E demonstruoja ne vieną, o tris naujojo prekės ženklo modelius. Akivaizdu, kad jie bus pagaminti pagal tą pačią schemą, tačiau priklausys skirtingiems segmentams: B ir C.
Kodel mus apgaudineja, tai nera elektromobilis, tai yra akumuliatormobilis. Tai po apacia didelis ir pavojingas akumuliatorius ir t. t.
akumuliatoriuje yra suakumuliuotas atitinkamas elektros kiekis, kuris varo automobili. Taip pat kaip kito kuro automobilis nėra varomas baku ir nėra vadinamas bakomobiliu. Obviously sir.
Bmw yra bmw… o audi tegu bybi uosto
Ne audi o audie😅
Juokdarys! Audi yra puikus autonobilis, o BVM tik autobusų stoteles sugeba „nunešti” ir žmones traiškyti. Va taip!!
Klysti dar per tiek metu jokios avarijos neturejau….
Ne marke vairuoja vairuotoja….
O asilo berete tarp vairo ir sedynes…
Ir nera skirtumo koks ženklas ant kapoto…..OOOO
Tokie pareiškimai tik liudija apie sunkiai prieinamą mediciną,bet „gyvastie” kreipkis privačiai tikrai tau būtina pagalba
Bmw backa mešlu vešt šudo gabalas gaila man tu sacioopatu kur juos vairuoja ja**** deb**** su demesio stoka
atrodo gerai.
pagal išvaizda tai kaip suporavus Porche ir Kia
Šlykštynė.
Tu automobili nors turi?
Jis bent vardą turi, ir nuomonę.