Korėjos automobilių gamintoja „Hyundai“ pripažino padariusi klaidą pasikliaudama lietimui jautriaisiais ekranais, kaip per pastarąjį dešimtmetį darė daugelis markių.
„Kai į savo automobilius įdiegėme informacinių ir pramoginių sistemų ekranus, taip pat bandėme naudoti jutiklinius valdiklius, tačiau žmonėms tai nepatiko“, – dienraščiui ‚Korea JoonAng Daily‘ sakė HDNA viceprezidentas Ha Hak-soo.
„Atlikę bandymus su savo tikslinės grupės nariais supratome, kad žmonės jaučia stresą, susierzinimą ir pyktį, kai nori ką nors valdyti avariniu atveju, bet negali to padaryti“, – sakė Ha.
Naudotis jutikliniais ekranais, kai automobilis stovi, nėra problema, tačiau kai automobilis važiuoja greitai ir nelygiu keliu, vairuotojai susiduria su problemomis. Daugelį vairuotojų vargina tai, kad paprastiems pakeitimams atlikti dabar dažnai prireikia daugiau laiko ir pastangų nei tada, kai funkcija buvo valdoma įprastu mygtuku.
„Hyundai“ supranta vairuotojų požiūrį į jutiklinio ekrano technologiją ir siekia, kad jos automobiliuose išliktų fizinis valdymas. Šie pokyčiai jau atsispindi naujajame „Ioniq 5“.
Parašyti komentarą