Kompanija „Jaguar Land Rover“ pritaikė 90 metų gyvuojantį „Jaguar“ prekės ženklą jo „antrajam šimtmečiui“, pridėdama keturis naujus dizaino elementus, kurie apibūdinami kaip prekės ženklo „pokyčių simboliai“.
Naujausi Jaguar logotipai
Pirmasis – tai naujas šriftas (Exuberant), naudojamas žodžiui „Jaguar“. Antrasis – 16 taškų horizontalių juostų tinklelis, supantis gerai pažįstamą „Jaguar“ siluetą. Trečiasis – nauja spalvų paletė, naudojama būsimoje koncepcijoje, skirta „perteikti tekstūrą ir judėjimą“. Ir ketvirtoji – naujasis logotipas, kurį sudaro raidės J ir R.


„Tai permąstymas, kuris sugrąžina „Jaguar“ esmę, sugrąžina vertybes, dėl kurių jis kadaise buvo toks mėgstamas, tačiau padaro jį aktualų šiuolaikinei auditorijai“, – sakė dizaino vadovas Gerry McGovernas. – Mes kuriame „Jaguar“ ateičiai, atkurdami jo, kaip prekės ženklo, praturtinančio mūsų klientų ir „Jaguar“ bendruomenės gyvenimą, statusą.“
Generalinis direktorius Adrianas Mardelis „Jaguar“ pokyčius apibūdino kaip „visišką pasikeitimą“ ir teigė, kad „šį kartą padarysime kažką įspūdingo“.
Parašyti komentarą