Ispanijos „EV Motors“ ir Kinijos „Chery Automobile“ paskelbė, kad bendros įmonės gamyklose Ispanijoje pradedami gaminti pirmieji „Ebro“ prekės ženklu pažymėti automobiliai. 2023 m. Barselonos automobilių parodoje „EV Motors“ paskelbė atgaivinsianti garsųjį Ispanijos automobilių prekės ženklą „Ebro“, nors jis bus su kinų „prieskoniu”.
„Ebro“ prekės ženklas atgimsta
Ebro S700 (Chery Tiggo 7 Pro) ir Ebro S800 (Tiggo 8) krosoveriai surenkami buvusioje „Nissan Motor Iberia“ gamykloje Barselonos priemiestyje, kur iki 1987 m. buvo gaminami Ebro prekės ženklo automobiliai.
Įdomu tai, kad iš pradžių buvo planuota su atgaivintu prekės ženklu pradėti gaminti elektrinį pikapą (patobulintą „DongFeng Rich 6“ / „Nissan Navara“), kurio prototipas buvo parodytas 2023 m. Barselonos automobilių parodoje, tačiau vėliau planai pasikeitė.
Ispanijos pirkėjams bus siūlomi „Ebro S700“ ir „S800“ su benzininėmis ir hibridinėmis jėgainėmis (PHEV). Benzininėse versijose montuojamas 1,6 l T-GDi 4 cilindrų benzininis variklis, kurio galia siekia 150 AG, o sukimo momentas – 275 Nm. Jis sujungtas su robotizuota dvigubos sankabos DCT transmisija, kuri sukimo momentą perduoda priekinei ratų porai.
Hibridinės versijos taip pat turi priekinių varomųjų ratų pavarą, tačiau jose įrengta PHEV transmisija. Ją suka 1,5 l T-GDi benzininis variklis ir elektros variklis, kurių bendra galia siekia 350 AG. Hibridinė versija vien elektra gali nuvažiuoti 80 km.
Iš pradžių netoli Barselonos esančioje gamykloje buvo organizuotas didelio masto mašinų komplektų surinkimas; iki 2025 m. „Ebro“ ketina pereiti prie pilno gamybos ciklo su kėbulų suvirinimu ir dažymu.
Jei viskas klostysis sėkmingai, Ispanijos gamykla iki dešimtmečio pabaigos turėtų pasiekti 150 000 automobilių per metus projektinį pajėgumą. Anksčiau „EV Motors“ ir „Chery Automobile“ pasirašė susitarimą dėl naujų elektrinių transporto priemonių kūrimo bendroje įmonėje Barselonoje.
Verta paminėti, kad „Chery Automobile“ aktyviai bando skverbtis į Europos rinką. Anksčiau Kinijos gamintojas jau buvo pradėjęs pardavinėti savo gaminius Italijoje su DR prekės ženklu, tačiau šią vasarą Italijos konkurencijos tarnyba (AGCM) skyrė Italijos partneriams – „DR Automobiles“ – 6 mln. eurų baudą už vartotojų klaidinimą dėl kiniškos DR ir EVO automobilių kilmės.
Tiks taksistams. Savo mašinas ir taip užmuša po 5-6 metu. Todėl nesvarbu, ar surudijusia užmuši, ar sveiku kėbulu.
Kas čia per naujadaras – nesuklypdami?
Ačiū, kad skaitote ir pastebite kartais pasitaikančias klaidas. Jau pataisėme 🙂