„Der Spiegel”, remdamasis išplatintais pilotų ir Vilniaus oro uosto bokšto radijo ryšio įrašais, atskleidė naujos informacijos apie DHL lėktuvo katastrofos aplinkybes. Pasak Vokietijos dienraščio, tūpimo metu kilo didelių komunikacijos problemų.
Iš pradžių pilotas nesulaukė jokio atsakymo iš bokšto tūpimo metu po to, kai pasakė orlaivio šaukinį. Tik antrojo pranešimo metu ekipažas gavo atsakymą iš kontrolieriaus, praneša „Spiegel“.
Sakoma, kad lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti pataisymus. Tuo tarpu piloto dispečeris paprašė perjungti kitą radijo dažnį – dėl to įvyko dar viena lemtinga klaida: įgula neteisingai suprato skaičių seką, todėl piloto ir dispečerio ryšys nebegalėjo vykti.
Ekipažas pastebėjo, kad jie per greitai leidžiasi. Tačiau orlaiviui nepavyko pakankamai sulėtinti greičio.
Kaip rašo „Spiegel“, skrydžio duomenimis, prieš pat smūgį pilotai bandė pakelti lėktuvo „nosį”, deja tai padaryti buvo jau per vėlu.
Avarijos aplinkybės ir tyrimas
Tyrėjai šiuo metu analizuoja juodąsias dėžes bei surinktus įrodymus iš įvykio vietos. Avarijos liudininkai ir įgulos nariai tvirtina, kad prieš sudužimą nebuvo jokių matomų incidentų – nebuvo nei dūmų, nei ugnies. Taip pat nėra duomenų apie oro sąlygų įtaką avarijai. Tyrimas, tikėtina, dar užtruks.
Oficialios išvados apie katastrofos priežastis bus pateiktos, kai bus išsamiai išanalizuoti visi surinkti duomenys.
Šaltinis: Fr.de
Parašyti komentarą