Nepaisant Europos Sąjungos įvestų muitų, Kinijos Liaudies Respublikos elektromobilių gamintoja BYD ir toliau parduoda vis daugiau savo mašinų Europoje ir užsakė antrą automobilių krovininį laivą Europai.
Nuo spalio pabaigos Kinijoje pagamintiems elektriniams automobiliams Europos Sąjungoje taikomi iki 45 % tarifai. Pavyzdžiui, Kinijoje pagamintiems „Teslas“ elektromobiliams taikomas 7,8 proc. tarifas, BYD – 17 proc. tarifas, o SAIC – 35 proc. tarifas.
Statistika rodo, kad Europos automobilių gamintojams stabdant visų rūšių automobilių gamybą, kiniškiems RV automobiliams Europos rinkoje sekasi vis geriau. Taip yra net nepaisant muitų.
BYD 2024 m. balandžio mėn. paskelbė, kad jos automobilių paklausa Europos rinkoje yra tokia didelė, kad ji planuoja sukurti komercinių transporto priemonių parką, kad ją patenkintų. Rugsėjį bendrovė pristatė 7 000 automobilių talpos krovininį laivą „Heifei“. Be to, BYD pristatė kitą laivą „Changzhou“, kuris yra beveik 200 m ilgio ir gali gabenti 7 000 mašinų, o tai rodo, kaip greitai KLR sugeba statyti ir laivus, ir reikiamą infrastruktūrą.
BYD šiuo metu turi tris krovininius automobilius gabenančius laivus, o per ateinančius dvejus metus planuoja užsakyti iš viso dešimt. Tokie pokyčiai kelia rimtų problemų Europos automobilių gamintojams ir rodo, kad Europos Sąjungos ekologinis perėjimas žlugo. Kinijoje automobiliai gaminami be ekonomiką žlugdančios žaliosios politikos, naudojant pigias rusiškas dujas, anglį ir branduolinę energiją.
Pasak bendrovės „Reanult“ generalinio direktoriaus Luca de Meo, Kinijos prekių ženklai per dvejus metus gali sukurti naują automobilio modelį nuo nulio, o anksčiau buvo manoma, kad tai neįmanoma.
Lenkijos leidinys „Interia“ įspėja, kad jei Europos automobilių gamintojai nesugebės įveikti iššūkių, kurie daugiausia susiję su automobilių kainomis, dauguma europiečių netrukus važinės Kinijoje pagamintais automobiliais.
BYD elektrinių lengvųjų automobilių modelių kainos ES rinkoje prasideda nuo maždaug 30 000 EUR, o prabangaus visureigio „Tang“ – nuo daugiau nei 70 000 EUR.
Primename, kad Europos Sąjungoje iki 2035 m. visos transporto priemonės turėtų būti „nulinės taršos“.
” visos transporto priemonės turėtų būti „nulinės taršos“. „
Reiktų – „temperatūrą pasimatuoti” 🤔
Šaunuoliai kinai. Taip laikyti. Pradžiai jau nusipirkau kinišką motociklą. Po to bus ir auto.
Pirmyn,Kinija.!
problema kad lygiai tas pats buvo tarybų sajungoje dabar euro sajungoje be to tinginiai ir biurokratai europoje viską stabdo, va čia problema
Puiku, jei jums rūpetų žmogaus gerovė ir ekologija . Dabar rūpi pinigai , kaip numelžt žmogų – pvz. trikojai
Prie ko čia trikojai, kiniečiai nori įvežti tvarius, ekologiškus automobilius, o juos už tai banina, muitais apkrauna. Tai čia taip kovojame su visuotiniu atšilimu, klounai!
tai yra puiku konkurencija bŭtina pirkėjas pasirinks pars koks gali bŭti draudimas , oeuropos gamintojai lai sumažina kainas savo automobiliamsnes jų nesamoningai didelės jie ir užkelia tris kartus nuo savikainos , dar susimažinkit savo algas.
ES savo gamintojus apribojusi visokiais aplinkosauginiais, socialiniais ir kitais reikalavimais, kurie finale nugula į galutinę kainą. Kaip gali konkuruoti su tuo, kuriam nereikia tokių reikalavimų įgyvendinti? Tik muitais…