Kinai užtvindys Europą hibridiniais automobiliais. Tai atsakas į tarifus, taikomus elektra varomiems automobiliams.
Kinijos automobilių gamintojai didina hibridinių transporto priemonių eksportą į Europą ir planuoja išleisti daugiau modelių. Taip elgiamasi dėl ES tarifų apribojimų elektromobilių importui.
Europos Sąjungos įvestas didelis muitas elektromobiliams, susijęs su Europos automobilių pramonės apsauga nuo pigaus kiniško importo srauto, netaikomas hibridiniams automobiliams. Analitikai teigia, kad tai gali paskatinti didžiuosius prekės ženklus, tokius kaip BYD, kuri yra pirmaujanti Kinijos elektromobilių gamintoja, tęsti pastebimą plėtrą regione. Be to, siekdami sumažinti su muitais susijusias išlaidas, kai kurie gamintojai sumaniai perkelia surinkimą ir net gamybą į Europą.
Primename, kad spalio pabaigoje įsigaliojo iki 45,3 proc. dydžio ES muitai iš Kinijos importuojamiems elektra varomiems automobiliams. Jais siekiama kovoti su, kaip teigia Europos Komisija, nesąžiningomis subsidijomis, kurios prisidėjo prie to, kad Kinijos rezerviniai gamybos pajėgumai siekia 3 mln. elektromobilių per metus, t. y. dvigubai daugiau nei ES rinkos pajėgumai.
Daugiau kiniškų hibridinių automobilių
Kinai, keisdami savo Europos strategiją, pradeda daugiau dėmesio skirti hibridinių automobilių eksportui. Pasak „Reuters“, analitikai mano, kad Kinijos hibridinių automobilių eksportas į Europą iki šių 2024 m. padidės 20 proc. ir dar labiau augs kitais metais. Hibridiniai automobiliai, kuriuose naudojamas vidaus degimo variklio ir elektros variklio derinys, tampa vis populiaresni, nes pirkėjai juos laiko prieinamu kompromisu tarp visiškai vidaus degimo ir visiškai elektrinių transporto priemonių.
„Reuters“ skaičiavimais, nuo liepos iki spalio hibridinių transporto priemonių eksportas į Europą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, išaugo daugiau nei tris kartus – iki 65 800 vienetų.
Kinija geriau nei Japonija
Kinija, kuri pernai aplenkė Japoniją ir dėl dominuojančios padėties elektromobilių rinkoje tapo didžiausia pasaulyje automobilių eksportuotoja, didina eksporto pastangas, kad išspręstų pajėgumų pertekliaus vidaus rinkoje problemą.
Dideli transporto priemonių gamintojai iš Kinijos ilgainiui galėtų sukelti revoliuciją Europos iš tinklo įkraunamų hibridinių transporto priemonių rinkoje, kurioje dominuoja Europos ir Japonijos bendrovės. Didėjančios infliacijos sąlygomis kinų pasiūla gali patenkinti didėjančią įperkamų ir ekonomiškesnių automobilių paklausą.
Šaltinis: Moto.pl
Kinai ir laikrodžius ,,rolex’ gamina ,bet deja jie žymiai trumpiau tarnauja nei šveicariški,pažiūrėsim kaip atrodys byd po 7 m nuvažiavęs bent 250000 km.
Pagarba kinams. Šaunuoliai. Gerai dirba. Ateitis priklauso jiems.
nuostabi kinija jei ne ji nieko neturėtume, o euro sojuzas dabar tas pats kaip sovietų sojuzas patys nesugeba pagaminti ir isivežti neduoda.
Jurgi Jurguti, ir ką gi ta tavo Kinija taip pagamino, kad mes nieko neturėtume? Apart, kad dėl pigios darbo jėgos buvo iškeltos į Kiniją gamyklos, ir beje prikėlė iš ubagyno ekonomikos lygį. Jei be europinių ir JAV technologijų, žinoma ir Japonų, Pietų Korėjos, jie būtų iki dabar niekas. Vienintelį ką sukūrė, tai automobilius pradėjo štampuoti, ir tos technologijos nuvogtos arba nukopijuotos. Kaip tau atrodo, kieno įdėja buvo kurti automobilius hybridus, ką, žiniuoni? Visgi japonams gali dėkoti. Galiu plėstis ir plėstis. Tai, kad pagaminta Kinijoje, tai netolygu, kad jie tai sukūrė. Vienintelį ką jie sukūrė savo, tai procesorių Kirin Silicon Huawei kompanijoj, visą kitą kameras ir po šiai dienai kiša arba Sony arba Leica. Žiniuonis, net juoką kekia🤣
Ir dar, prieš įsigydamas kokį Byd automobilį, ar šiaip kinietišką, pasidomėk kiek aptarnavimas kainuot gali. Manau, praeis noras ir sakysi, geriau seną Lexus ar kokį kitokį pirksi, yra jau susidūriusių su šita bėda, ir žmonės uždirbantys.
Pirst pirst bezdalai