„Google“ bando įrodyti, kad ES reikalavimai yra nukreipti prieš vartotojus. Kaip įrodymą bendrovės atstovai pateikia pasirinktose ES šalyse atlikto eksperimento rezultatus, kai dėl paieškos sistemos pakeitimų sumažėjo viešbučių svetainių lankytojų srautas.
Lapkričio pabaigoje „Google“ ėmėsi eksperimento, kuriuo siekė išsiaiškinti, kaip Europos Komisijos laukiami pokyčiai populiariausios pasaulyje paieškos sistemos teikėjui paveiks naudotojų patirtį.
Eksperimento metu interaktyvųjį žemėlapį su viešbučiais – kuris rodomas paieškos sistemoje ieškant viešbučių – ir kitus vaizdinius elementus pakeitė paprastų mėlynų nuorodų sąrašas.
Google mano, kad Europos Komisijos reikalavimai kenkia vartotojams. Kaip įrodymą ji pateikia eksperimento rezultatus
Kaip „Google“ pranešė savo tinklaraštyje, bandymas baigėsi nesėkmingai. Pranešime teigiama, kad dėl bandymo sumažėjo vartotojų pasitenkinimas gautais paieškos rezultatais ir sumažėjo viešbučių svetainių lankytojų srautas. Šalyse, kuriose buvo atliktas bandymas – Belgijoje, Estijoje ir Vokietijoje – viešbučių interneto svetainės prarado daugiau nei 10 proc. savo interneto srauto, o tarpinių svetainių (pavyzdžiui, palyginimo svetainių) srautas išliko toks pat.
Žmonės buvo gerokai mažiau patenkinti paieškos rezultatais, o viešbučių paieška užtruko ilgiau, be kita ko, teko atlikti daugiau paieškų. Daugiau žmonių atsisakė paieškos ir nerado to, ko ieškojo.
Dėl iki šiol paieškos sistemai taikytų pakeitimų neigiamo poveikio „Google“ atsisakė tęsti eksperimentą.
Google dar kartą pareiškė nepasitenkinimą dėl ES Skaitmeninių rinkų akto priverstinai atliktų pakeitimų, nurodydama, kad konglomeratas jau „nukreipė srautą iš viešbučių į tarpininkus“, o tai savo ruožtu turėjo „veiksmingai padidinti kainas vartotojams“.
Konglomeratas pareiškė esąs pasirengęs deryboms su Europos Komisija, kad būtų rastas „labiau subalansuotas“ sprendimas.
Šaltinis: spidersweb.pl
Parašyti komentarą