Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Vokietijoje pirmieji eismo ekspertai jau praranda darbą. Juos pakeis dirbtinis intelektas

3 min. skaitymo

Dirbtinis intelektas skverbiasi į vis daugiau mūsų gyvenimo sričių. Po grafikos, vaizdo įrašų generavimo ar paieškos pažinčių svetainėse atėjo laikas transportui. Du Vokietijos miestai taps dirbtinio intelekto naudojimo transportui gerinti pradininkais. Šiam tikslui – milijonai eurų.

Technologijų skeptikai, mitinguojantys, kad dirbtinis intelektas atims iš žmonių darbo vietas, gali būti šiek tiek teisūs. Nors ir ne visiškai. Tiesa ta, kad dirbtinis intelektas pamažu diegiamas beveik į kiekvieną prietaisą, tačiau tai vis dar tik įrankis, kuris labiau skirtas padėti žmogaus darbui, o ne jį pakeisti. Vokietijos federalinė skaitmeninimo ir transporto ministerija supranta šį dirbtinio intelekto vaidmenį ir panaudos jį eismo srautams pagerinti dviejuose Vokietijos miestuose.

Dirbtinis intelektas bus naudojamas dviejuose skirtingo gyventojų skaičiaus Vokietijos miestuose

Galima daryti prielaidą, kad jei kur nors transporto srityje bus naudojamas dirbtinis intelektas, Vokietija jį naudos labiausiai apkrautuose miestuose. Tačiau taip nebus. Bandomieji miestai, kuriuose bus naudojamas dirbtinis intelektas, yra Leipcigas Saksonijoje ir Landau in der Pfalz Reino krašte-Pfalco žemėje. AIAMO (Artificial Intelligence And Mobility – dirbtinis intelektas ir mobilumas) mokslinių tyrimų projektu siekiama kontroliuoti eismą naudojant dirbtinį intelektą.

Kodėl būtent šie du miestai? Dėl jų gyventojų skaičiaus ir eismo potencialo. Leipcige gyvena daugiau nei 600 000 gyventojų, o Landau in der Pfalz – apie 37 000. Tai du labai skirtingi miestai, kuriuose dirbtinio intelekto taikymas bus prasmingiausias. Įrankiu bus siekiama pagerinti eismo srautus, planuoti tolesnę veiklą, išvengti kamščių ir padidinti viešojo transporto potencialą.

Abu miestai bus dirbtinio intelekto naudojimo eismui pradininkai Vokietijoje. Būtent pagal šių miestų duomenis vėliau kiti Vokietijos miestai galės naudoti dirbtinį intelektą eismui gerinti namuose.

AIAMO saugos tarnyboje

AIAMO projekto tikslas – kurti ir išbandyti dirbtinio intelekto padedamus sprendimus. Be kita ko, projektu siekiama optimizuoti eismo srautus ir geriau integruoti viešąjį transportą į tinklą. Dirbtinis intelektas analizuoja ir derina duomenų bazes, kad sukurtų geriausius įmanomus sprendimus tam tikroje teritorijoje.

Įrankis reaguoja realiuoju laiku, stengiasi išvengti spūsčių ir pagerinti srautą. Tačiau ne mažiau svarbu, kad ji bando prognozuoti eismą ir stebi aplinkos duomenis, įskaitant duomenis apie oro kokybę ir išmetamųjų teršalų kiekį.

Leipcige bus įrengta 50 matavimo stočių, o Landau bus naudojama jau esama sistema centrinėse eismo ašyse. Šis projektas yra Vokietijos dirbtinio intelekto diegimo strategijos dalis. Vyriausybė jam skyrė 16,7 mln. eurų dotaciją.

Šaltinis: Moto.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus