Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

To laukė visas pasaulis. „Paruošta gamybai.“

3 min. skaitymo

Įsivaizduokite scenarijų, kai elektrinė transporto priemonė įkraunama per tiek laiko, kiek užtrunka užsirišti batų raištelius. Tai ne mokslinė fantastika, o proveržio tikrovė energijos kaupimo pasaulyje, pasiekta dėl „VarEVolt“ sistemos.

Didelio našumo automobilių pasaulyje greitis visada buvo esminis veiksnys. Nuo vidaus degimo variklių riaumojimo iki tylaus elektrinių pavarų spurto – būtent šis pagreičio siekis nuolat skatino naujoves. Tačiau augant elektrinių transporto priemonių populiarumui, atsiranda naujos lenktynės, kuriose svarbu ne tik tai, kaip greitai automobilis važiuoja, bet ir tai, kaip sparčiai jis gali būti įkrautas. Būtent čia į žaidimą įsitraukia britų bendrovė „RML Group“, ką tik pristačiusi „VarEVolt“ energijos kaupiklį – tikrą technologijos stebuklą.

„VarEVolt“ žada būti revoliucinis akumuliatorius, nes dėl jo gebėjimo įsikrauti ir išsikrauti 200 °C temperatūroje jis visiškai įsikraus vos per 18 sekundžių. Apie tai iki šiol galėjome tik svajoti. Ypač todėl, kad aukščiausios klasės elektromobiliai, tokie kaip „Porsche Taycan“, įkraunami 5 °C temperatūroje ir jiems visiškai įkrauti reikia apie 12 minučių. Tačiau „VarEVolt“ yra ne tik greitas, nes siūlo įspūdingą 6 kW kilogramui galios tankį, kuris atveria duris pritaikymui hibridiniuose hiperautomobiliuose.

Toks efektyvumas susijęs ne tik su technologijomis, bet ir su griežtų standartų laikymusi. „VarEVolt“ ką tik gavo gamybos atitikties (CoP) sertifikatą, patvirtinantį atitiktį JT EEK 100 reglamentui, kuris yra svarbus žingsnis serijinės gamybos ir integracijos su transporto priemonėmis link. Tai daug žadanti idėja, nes modulinė šio akumuliatoriaus konstrukcija leidžia jį lengvai pritaikyti įvairioms reikmėms – nuo hiperautomobilių iki motosporto ir netgi aviacijos pramonės.

„VarEVolt“ pasirodymas gali reikšti proveržį elektromobilumo plėtroje. Itin spartus įkrovimas išsprendžia vieną iš pagrindinių potencialių elektrinių transporto priemonių pirkėjų rūpesčių – ilgą įkrovimo laiką. Didelė galia, išlaikant saugumą ir akumuliatoriaus eksploatavimo trukmę, gali iš naujo apibrėžti, kas bus našus elektromobilis. Žinoma, vis dar lieka svarbių klausimų, nes energijos kaupiklis yra tik vienas iš dėlionės elementų. Taigi, kaip ši technologija bus pritaikyta masinės rinkos automobiliams? Kokių infrastruktūros pokyčių reikės? Ir kokį poveikį tai turės kainoms ir akumuliatoriaus veikimo laikui?

„RML Group“ „VarEVolt“ akumuliatorius pastaruoju metu yra vienas svarbiausių žingsnių elektrinių transporto priemonių technologijų plėtroje. Žaibiškai spartus įkrovimas ir didelė galia viename, o jau paruošta gamybai ir sertifikuota, žada geresnį rytojų… nors kol kas tai taikoma tik hiperautomobilių segmentui. Tačiau jei plėtros tempas išliks, „VarEVolt“ gali tapti naujos elektromobilumo eros simboliu.

Šaltinis: chip.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
1 Komentaras
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Archis
Archis
prieš 24 dienų

Kazkaip abejotinai skamba tas 18 sek, bet bitu jau lb saunu, kad ir 2min krautusi, jau labai greitai 😉 kad ir 5min, svarbu, kad saugu butu ir veliau efektyvu, kad kaip mobilka bent jau krauti, o ne i darba nuvarei ir jau krauti, grizus vel 😉