Mažmeninės prekybos pramonė savo ateitį mato juodomis spalvomis, o 2025 m. jai žada būti dar vieni sudėtingi metai. Apie tai praneša „Rzeczpospolitej”. Dienraštis, remdamasis „Dun & Bradstreet“ ataskaita, praneša, kad 2025 m. I ketvirtį verslo optimizmo indeksas Lenkijoje nukrito iki -1 procento. Mažiausiai optimistiškai savo ateitį vertina mažmeninės ir didmeninės prekybos įmonės – čia pesimistų vyrauja net 15 proc.
Nėra optimizmo
Dienraštis pabrėžia, kad ne ką geresnė situacija yra ir statybų, finansų bei metalo pramonėje. Čia, kaip pažymi „Rzeczpospolitej” cituojamas „Dun & Bradstreet Poland“ atstovas spaudai Tomaszas Starzykas, „optimizmo jausmas nukrito iki -13 proc.“.
HoReCa (viešbučiai, restoranai, maitinimas) yra +6 proc. pozicijoje, žiniasklaidos (informacija ir komunikacija) yra +8 proc. pozicijoje, o nekilnojamojo turto sektoriuje pastebimas 23 proc. optimizmo augimas.
Dienraštis „Rzeczpospolita“ pažymi, kad prekybos nuotaikos nestebina, o tai lemia keletas veiksnių. „Pradedant laipsnišku nuolaidų kanalo dominavimu rinkoje, o tai reiškia, kad gamintojai siūlo prastesnes sąlygas nei kiti rinkos dalyviai, o vartotojai perka pagal kainą“, – pažymėjo Lenkijos prekybos rūmų prezidentas Maciejus Ptaszyńskis. Jis pranešė, kad prie to prisideda minimalaus darbo užmokesčio didinimas ir daugelis kitų išlaidų, pavyzdžiui, dujų ir energijos.
Šaltinis: Money
Parašyti komentarą