Penktadienio vakarą problemų patyrė SEB banko klientai, nes dėl techninių nesklandumų neveikė nei mobilioji programėlė, nei tarpbankinis ryšys. Bankas jau žinojo apie šią situaciją, informavo klientus socialiniuose tinkluose. Paslaugų veikimas buvo gana greitai atstatytas.
Socialiniame tinkle „Facebook „SEB bankas informavo, kad dėl techninių priežasčių sutriko ir mobiliosios programėlės, ir internetinės bankininkystės veikla. Kartu pažymėta, kad operacijos kortelėmis bankomatuose ir atsiskaitymai kortelėmis prekybos vietose veikė įprastai. Bankas taip pat atsiprašė klientų už sukeltus nepatogumus.
Atrodo, kad SEB banko paslaugos pamažu vėl pradėjo veikti visu pajėgumu. Klientai pranešė, kad 20.40 val. veikia ir banko mobilioji programėlė, ir internetinė bankininkystė. „SEB“ taip pat ragina visus klientus ir toliau pranešti apie bet kokias problemas, susijusias su banko paslaugų veikimu.
21:12 val. banko atstovas spaudai pranešė, kad techninės problemos išspręstos ir visos banko paslaugos teikiamos kaip įprasta.
Parašyti komentarą