Į Juodąją jūrą po tanklaivių susidūrimo išsiliejo 2 400 tonų mazuto, pranešė Rusijos transporto ministerija savo oficialiame „Telegram“ kanale.
„Iš viso išsiliejo keturios cisternos mazuto. Atlikus išsamią apžiūrą paaiškėjo, kad abiejuose tanklaiviuose cisternos buvo pažeistos išilgai laivo lūžio linijos. Tačiau ant likusių tanklaivių korpusų matomų pažeidimų nėra, o tebesitęsiančio mazuto nuotėkio nenustatyta“, – nurodė ministerija.
Specialistai nustatė į jūrą patekusių naftos produktų kiekį – apie 2400 tonų
„Ši informacija buvo pateikta Krasnodaro krašto operatyvinio štabo ekstremaliųjų situacijų likvidavimo koordinaciniame posėdyje, kuriam pirmininkavo gubernatoriaus pirmasis pavaduotojas ir regiono operatyvinio štabo vadovas Igoris Galas“, – pridūrė ministerija.
Jūrų gelbėjimo tarnybos specialistai taip pat pažymi, kad avarija Kerčės sąsiauryje yra pirmasis pasaulyje incidentas, susijęs su M100 klasės „sunkiuoju“ mazutu. Šios rūšies mazutas kietėja +25 °C temperatūroje, jo tankis panašus į vandens, jis sunkesnis ir, skirtingai nei kiti naftos produktai, neiškyla į paviršių, o nuskęsta į dugną.
„Nėra patvirtintų technologijų, kaip pašalinti šią naftą. Todėl pagrindinis valymo metodas yra surinkimas nuo kranto linijos, kai nafta išplaunama į pakrantės zoną“, – rašoma pareiškime.
Gruodžio 15 d. Kerčės sąsiauryje nuskendo tanklaiviai „Volgoneft-239“ ir „Volgoneft-212“, gabenę apie devynias tonas mazuto, dėl to įvyko išsiliejimas.
Gruodžio 17 d. trečiasis Rusijos „Volgoneft“ klasės tanklaivis, gabenantis mazutą, Juodojoje jūroje paskelbė nelaimės signalą.
Šaltinis: united24media.com
Parašyti komentarą