Pigių skrydžių bendrovė paskelbė apie planus atsikratyti fizinių įlaipinimo kortelių ir pakeisti jas skaitmeninėmis. Keleivius tokia idėja įsiutino.
Ką daryti, jei keleivis pamiršta savo telefoną?
Paskelbusi apie planus atsisakyti fizinių įlaipinimo kortelių ir pakeisti jas skaitmeninėmis, oro linijų bendrovė „Ryanair“ sulaukė kritikos. Iki vasaros oro bendrovė ketina pereiti prie visiškai skaitmeninės registracijos, tačiau keleiviai nerimauja, ką tai gali reikšti jiems.
„Jei išsikraus baterija, kils milžiniška sumaištis…. Nėra jokios informacijos, kiek tokiu atveju „Ryanair“ ims mokestį“. – tokiu komentaru pasidalijo vienas keleivis.
Kiti suabejojo mintimi, kad perėjimas prie skaitmeninių technologijų viską pagreitina: „Skaitmeninės technologijos yra greitesnės? Vargu! Daugelis telefone ieškos kur „prapuolė” bilietas. Žmonės su spausdintu bilietu yra greitesni.“
Taip pat buvo išsakytas susirūpinimas dėl mažiau su technologijomis susipažinusių žmonių, ypač vyresnės kartos.
„Kai kurie vyresnio amžiaus žmonės gali turėti išmanųjį telefoną, bet tai nereiškia, kad jie žino, kaip juo naudotis,“ – rašė vienas iš jų.
Kažkas pastebi: „Taigi, jei kyla problemų su jūsų telefonu, viskas, jūs neskraidote“. Daugelis keliautojų mano, kad naujoji politika yra nepagrįsta ir sukels sumaištį.
„Puiki idėja. Taupo visų laiką. Bet visada gerai turėti popierinių kopijų, jei sugestų programėlės veikimas arba sugestų telefonas“, – siūlė vienas žmogus.
Šaltinis: i.pl
Aišku kad būtinas fizinis bilietas, ypač vyresnio amžiaus žmonėms,Maža kas gali atsitikti su telefonu 🥲
Telefonų reklama. Reikės negendančio.