„Ryanair“ keleivė norėjo kartu su šeima skristi į Ispaniją. Ji nebuvo įleista į lėktuvą Balicose, netoli Krokuvos. Priežastis? Ji norėjo, kad jai būtų pateiktas darbuotojo, kuris, jos teigimu, elgėsi neprofesionaliai, tarnybinis telefono numeris. Apie šį atvejį rašo „Gazeta Wyborcza“.
‚Ryanair‘ keleivė teigia, kad reikalavo darbuotojo tarnybinio telefono numerio, kad galėtų pateikti skundą dėl jo elgesio, rašoma „Gazeta Wyborcza“. Kaip ji papasakojo dienraščiui, jos neįleido į lėktuvą. Jos vyras ir dukra taip pat neišskrido.
Galų gale moters bilietas buvo anuliuotas, nes ji esą elgėsi agresyviai. Moteris iškvietė policiją.
„Nebuvau agresyvi, nenaudojau jokių vulgarių žodžių, nesistumdžiau su niekuo iš aptarnaujančio personalo“, – tvirtina ji interviu „Wyborczej“.
„Ryanair“ keleivės bilietas buvo anuliuotas Krokuvos oro uoste
Pani Iza turėjo skristi į Alikantę kartu su vyru ir 11 metų dukra. Visa šeima jau buvo užsisakiusi bilietus ir išsinuomojusi automobilį Ispanijoje.
Po bagažo patikrinimo moteris ir jos dukra buvo praleistos pro patikrinimą ir įėjo į koridorių. Tačiau jos vyras buvo patikrintas dėl bagažo dydžio kito darbuotojo. Moteris grįžo, norėdama paimti iš jo knygą, kurią jis laikė rankoje, ir pasiekė ją per aptarnavimo stalą. Tada vienas iš darbuotojų norėjo ją dar kartą patikrinti.
Po patikros jis neleido keliautojai grįžti į koridorių, kur jos laukė 11 metų dukra. Jis liepė jai eiti į eilės galą. Tada moteris paprašė tarnybinio telefono numerio, kuris buvo nurodytas ant darbuotojo kortelės. Ji norėjo pateikti skundą dėl šio darbuotojo elgesio. Tačiau darbuotojas atsisakė. Jis paslėpė kortelę kišenėje.
Tada apsaugos darbuotojas dar kartą paprašė eiti į eilės galą ir atlikti patikrinimą dar kartą. Šį kartą buvo pagrasinta anuliuoti moters bilietą, kas galiausiai ir buvo padaryta. Tuomet keleivė patyrė panikos priepuolį, nes jos dukra liko viena už patikros punkto.
„Darbuotoja paklausė vyro, ar jis skrenda vienas su dukra, ir tada jų skrydis taip pat buvo atšauktas, nors jie nedalyvavo mano pokalbyje dėl netinkamo ‚Ryanair‘ darbuotojo elgesio“, – sakė ji. Tada buvo iškviesta apsauga, kuri išvedė visą šeimą.
Keleivė iškvietė policiją. Ji norėjo pateikti skundą, bet visi „Ryanair“ punktai jau buvo uždaryti. Galiausiai ji kreipėsi į oro uosto administraciją, kuri susisiekė su ‚Ryanair‘ atstovais. Buvo pasakyta, kad moteris „elgėsi nemandagiai“.
„Ryanair“ atsakymas
‚Ryanair‘ teigė, kad moteris, kurios bilietas buvo atšauktas, „elgėsi agresyviai ir trikdė tvarką“. Aviakompanijos atstovai pridūrė, kad vyro ir dukters bilietai nebuvo atšaukti. Jie teigia, kad šeimos nariai patys nusprendė neskristi.
Moteris reikalauja, kad „Ryanair“ jai atlygintų patirtas išlaidas ir sumokėtų kompensaciją. Ji teigia, kad jos dukra patyrė didelį stresą.
Šaltinis: natemat.pl
Ar neatrodo keista, kad Ryanair ir Wizzair yra pastovaus konflikto, skausmo, praradimų sūkury? Kaip toks verslas gali egzistuot? Nusiimkit akinius- tai nepigios avialinijos, ypač jeigu vertinsit savo psichinę ir emocinę sveikatą…
Aš padariau išvadas kad pigiau (nervų)atžvilgiu ir dar daugiau pamatysi jei vyksi automobiliu ir be to dar ir bagažo kiek tau reilia pasiimsi.!
Reikejo eit I gala IR per nauja tikrintis, juk vyras beveik baiges patikra butu nuskubejes Pas ta dukra ne 1 metuku gi o 11. Butu klausius butu visi atostogave o jauciu uzsirove ant tokio darbuotojo kuriam nepatinka supermamytes.
Auksine taisykle nekelt kipiso atiduot Ka reik tegu konfiskuoja daryt Ka liepia NES tavo principai nera verti sugadytu atostogu IR prarastu pinigu, vistiek nerasi teisybes. Jie kartais nuraso kad isgere keleiviai kabinejasi Nors paskui nieko nepripucia I alkotesteri…
Ryanair kontorai linkiu ko greiciau bankrototu!!!