Daugelis žmonių turi klausimų apie kintamų transmisijų patikimumą ir efektyvumą. Ekspertas paaiškino, kodėl daugelis paplitusių „siaubo istorijų“ apie variatorių transmisijas nebėra aktualios.
Pirmasis mitas, kaip pažymėta, dažnai grindžiamas baime. Kai kurie vairuotojai baiminasi, kad ši sistema suges netinkamu metu. Tačiau taip nėra.
Antrasis mitas yra susijęs su vairuotojų baime, kad variatorius netinkamas naudoti bekelėje. Anksčiau šis punktas buvo teisingas. Dabar didžioji dauguma japoniškų variatorių turi pirmąją pavarą su sukimo momento keitikliu. Tai visiškai keičia situaciją.
Trečiasis mitas yra tas, kad variatorius dažnai perkaista. Per pastaruosius dešimtmečius automobilių gamintojai labai optimizavo CVT aušinimo sistemą. Specialistai pažymi, kad kritinis alyvos temperatūros padidėjimas tokioje transmisijoje dabar tapo beveik neįmanomas.
Ketvirtasis mitas – CVT transmisijos netinka sportiškam vairavimo stiliui. Ekspertai šį teiginį atmeta. Daug kas priklauso ne tik nuo to, kaip automobilis eksploatuojamas, bet ir nuo to, kaip jis prižiūrimas.