Šoninis įpjovimas yra retai pasitaikanti, bet rimta problema, kurią vis dėlto galima išspręsti. Kai kuriais atvejais autoservisai net suteikia garantijas dėl šio gedimo remonto, tačiau tai pasitaiko gana retai.
Tikimybė, kad problema bus išspręsta, priklauso nuo įpjovimo vietos ir dydžio. Jei pažeidimas per didelis, tvarkyti niekas nesiims. Kai įpjova yra arti ratlankio ar kaip tik protektoriaus krašto, taip pat sumažėja tikimybė, kad ji bus suremontuota. Protektoriaus ir šoninės sienelės susikirtimo vieta – blogiausia vieta remontuoti, nes tose vietose apkrovos didžiausios.
Įpjovimai taisomi karštu vulkanizavimu. Pažeidimo vieta išvaloma ir išplečiama, kad joje tilptų gumos juostelės. Po to padanga valandą termiškai apdorojama. Tada įpjovimo vietoje įtaisomas specialus pleistras su siūlais, kad būtų kompensuoti pažeisti padangos siūlai.
Taip pat atliekamas vieno etapo vulkanizavimas, skirtumas tas, kad pleistras klijuojamas kartu su gumos sluoksniais. Šiam metodui reikia daugiau laiko, nes remonto vieta yra labai stora.
Remonto procedūra visada susijusi su tam tikra rizika, o jos sėkmė priklauso nuo techniko įgūdžių.