Pasiekti teisingumą gali būti sunku, ypač kai kalbama apie susidūrimą su stambiu automobilių gamintoju. Tačiau po 8 metus trukusio bylinėjimosi krosoverio BMW X5 savininkui pavyko. 2013 m. automobilio savininkas neteko nykščio dėl netinkamai veikusių minkštai užsidarančių durelių.
2016 m. liepą Niujorko gyventojas Godwinas Boatengas uždėjo dešinę ranką ant vairuotojo durelių statramsčio, kai durelės buvo atidarytos. Netikėtai suveikus švelnaus uždarymo sistemai, jam buvo nupjautas piršto galiukas ir chirurgams nepavyko jo prisiūti atgal.
Vyras nedelsdamas padavė BMW į teismą ir pareikalavo, kad bendrovė sumokėtų jam 3 mln. JAV dolerių, nes dėl patirto sužalojimo jis, kaip programinės įrangos inžinierius, per metus neteks 250 000 JAV dolerių atlyginimo.
BMW pati atliko incidento tyrimą ir padarė išvadą, kad X5 automobilyje nebuvo problemų dėl sklandaus durų uždarymo. Bendrovės advokatai teisme rėmėsi tuo, kad naudojimo instrukcijoje buvo atitinkamas įspėjimas, o “ieškovas nuo vaikystės suprato, kad negalima kišti piršto ar kitos kūno dalies tarp durelių ir jų rėmo, kai jos užsidaro”.
Po ilgo teismo proceso prisiekusieji priteisė Boatengui 1 mln. 900 tūkst. JAV dolerių kompensaciją už patirtą žalą. Nors BMW nebuvo pripažinta kalta dėl incidento, teismas padarė išvadą, kad bendrovė yra 100 proc. atsakinga už X5 savininko nykščio sužalojimą.
Ar automobilių gamintojas ketina apskųsti nuosprendį, kol kas nežinoma.