Naujausias neprivalomas „Microsoft“ atnaujinimas KB5037853, skirtas „Windows 11“, sukėlė nemažai problemų su užduočių juosta. Problemos pastebėtos 23H2 ir 22H2 versijų naudotojams.
Paskutinės gegužės mėnesio savaitės pradžioje „Microsoft“ išleido papildomą operacinės sistemos „Windows 11“ atnaujinimą KB5037853. Šiuo atnaujinimu buvo siekiama pagerinti „Explorer“ naudojimo patirtį, jame buvo 32 papildomos pataisos, skirtos žinomoms klaidoms pašalinti. Tačiau netrukus po jo išleidimo naudotojai pradėjo pranešti apie problemas, susijusias su užduočių juostomis.
„Microsoft“ pripažino šią problemą ir paaiškino:
Įdiegus šį atnaujinimą, gali kilti problemų naudojant užduočių juostą. Galite pastebėti, kad užduočių juosta neveikia tinkamai, į ją nereaguojama, ji išnyksta ir vėl atsiranda.
Bendrovė taip pat pažymėjo, kad ši problema gali būti užregistruota įvykių žurnalo skiltyje „Windows Logs“ kaip įvykio ID 1000 klaida.
Kodėl tai svarbu?
Užduočių juostos problema yra reikšmingas sutrikimas, nes tai yra svarbus „Windows“ sąsajos komponentas, užtikrinantis greitą prieigą prie programų ir sistemos funkcijų. Vartotojai išreiškė nusivylimą dėl šios problemos, nes ji trukdo jiems veiksmingai naudotis kompiuteriu.
Tai ne pirmas kartas, kai „Microsoft“ susiduria su problemomis, susijusiomis su naujausiais atnaujinimais.
Kompanija „Microsoft“ dirba, kad išspręstų užduočių juostos problemas, kurias sukėlė atnaujinimas KB5037853. Tuo tarpu naudotojams, kurie susiduria su problemomis, patariama pašalinti atnaujinimą arba naudoti sistemos atkūrimo taškus, kad grįžtų į ankstesnę stabilią būseną. Bendrovė taip pat ragina naudotojus pranešti apie naujas problemas per atsiliepimų centrą, kuris padeda inžinieriams efektyviau nustatyti ir išspręsti problemas.