Didžiosios bendrovės, įskaitant “Apple”, “Disney”, “Comcast”, “Lionsgate” ir “Paramount Global”, paskelbė ketinančios nebepirkti reklamos X platformoje.
Kaip rašo “The Washington Post”, toks sprendimas priimtas po skandalų, susijusių su antisemitizmu. Pažymima, kad būtent antisemitizmo augimas X platformoje buvo priežastis, dėl kurios iš socialinio tinklo pasitraukė daug reklamuotojų.
Kompanija “Apple” atsisakė reklamuotis platformoje, o tai buvo ypač didelis nuostolis “X”, nes technologijų milžinė 2022 m. pirmąjį ketvirtį Musko socialiniam tinklui atnešė 50 mln. dolerių pajamų.
Bendrovių “Disney”, “Comcast”, “Lionsgate” ir “Paramount” atstovai patvirtino, kad sustabdė reklamos skelbimus platformoje.
Organizacijos “Media Matters for America” ataskaitoje teigiama, kad platformoje šalia antisemitinio turinio, pavyzdžiui, memų, kuriuose nacizmas vaizduojamas kaip dvasinis pabudimas, ir Adolfo Hitlerio citatų, patiekiamų įkvepiančiu stiliumi, buvo rodomos didelių prekių ženklų, tokių kaip “Apple”, reklamos.
Paskelbus ataskaitą IBM pareiškė, kad nutrauks reklamą X platformoje. Technologijų bendrovė pareiškime teigė, kad “visiškai netoleruoja neapykantos kalbos ir diskriminacijos”.
Pasak straipsnio, Ilonas Muskas pats sukėlė pasipiktinimą, kai pritarė antisemitinius teiginius skleidžiančio naudotojo “Twitter” žinutei. Savo komentare Muskas parašė, kad naudotojas “pasakė tikrą tiesą”. Vartotojo X komentare teigiama, kad žydai skleidžia neapykantą baltiesiems žmonėms ir nori užpildyti šalį ne baltaodžiais, kad išstumtų baltuosius.