“Facebook”, pakeitęs pavadinimą į “Meta”, pakeitė ir savo oficialaus socialinio tinklo puslapio pavadinimą. Pakeitus prekės ženklą, atnaujintas ir logotipas.
“Facebook” keičia pavadinimą į “Meta”, naujasis logotipas
Tuo tarpu oficialioje bendrovės interneto svetainėje atsirado naujas langas, kuriame galima išvysti pasikeitimus. Puslapyje, skirtame prekės ženklo keitimo rezultatams, vartotojas, be kita ko, gali sužinoti, kas yra metavisata, pagal kurią buvo pasirinktas naujas pavadinimas.
“Metavisuomenė yra kitas socialinių ryšių evoliucijos žingsnis. Mūsų įmonės vizija – padėti įgyvendinti metavisatą, todėl keičiame pavadinimą, kad jis atspindėtų mūsų įsipareigojimą šiai ateičiai”, – sakoma pranešime.
“Facebook” įkūrėjas Markas Zuckerbergas jau anksčiau yra aiškinęs, kad dabar jo kūrinys yra ne tik socialinis tinklas, bet ir visa ekosistema, todėl senasis pavadinimas nebeatspindi visos bendrovės veiklos. Be šio populiaraus socialinio tinklo, “Meta” apima “Messenger”, “WhatsApp” ir “Instagram”.
Pasak įkūrėjo Marko Zuckerbergo, “Facebook” pakeitė pavadinimą į “Meta”, bet pats socialinis tinklas nebus pervadintas.
“Mūsų misija išlieka ta pati – suburti žmones. Mūsų programų prekės ženklai nesikeičia. Naujasis pavadinimas atspindi visą mūsų nueitą kelią ir ateitį, kurią norime kurti. Dabar norime būti daugiau nei tik “Facebook”… Noriu, kad būtume suvokiami kaip įmonė, kurianti metaverslą”, – aiškino M. Zuckerbergas.
Pagrindinis “metaverslo” tikslas – suvienyti žmones virtualiame pasaulyje ir suteikti jiems daugybę bendravimo būdų, rašoma “Meta” svetainėje.